Kerstdiner op school

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Naturel, 11 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.570
    2.254
    113
    Hij zit in groep 8, dus volgend geen kerstdiner in deze stijl meer, was de laatste voor ons.
     
    owly vindt dit leuk.
  2. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.570
    2.254
    113
    Hij had het voor ze gingen eten in stukken gesneden zodat het makkelijk te pakken was, dat had hij zelf al bedacht dat dat beter zou zijn. Het mocht niet baten. Maar hij zit in groep 8 dus het was sowieso het laatste kerstdiner op school.

    Ik denk dan vooral dat het gelukkig makkelijk te maken was en niet veel tijd heeft gekost. En dat wij er zo ook nog lekker van konden eten. Mijn man zei ook al dat hij blij was dat hij nu ook nog kon proeven ;) Het was vooral voor hem zo sneu. En als er nu gewoon nog veel te veel was geweest, wat je vaak ziet, dan is het ook nog anders. Maar verder was alles zo goed als op.
     
  3. aardbei1707

    aardbei1707 Fanatiek lid

    20 aug 2012
    4.066
    619
    113
    Wat vreemd dan! Hier ongeveer hetzelfde en voor mijn dochter ook der laatste kerstdiner op deze manier (ook groep 8)

    Gelukkig hebben jullie er thuis nog van kunnen genieten!
     
    nijn37 vindt dit leuk.
  4. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.091
    996
    113
    Vrouw
    Mijn beide kinderen namen zelf gemaakte pizzatjes mee, bij de een gingen ze schoon op, bij de ander heeft er niemand van gegeten. Maar dat vond ze niet erg, ze eten ze straks lekker zelf op.
     
  5. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.873
    9.964
    113
    De oudste had een brownie in sneeuwvlokvorm, heb 'm zelf niet geproefd maar hij schijnt lekker geweest te zijn :p alle restjes in hun groep werden geconfisqueerd door de ouders die hun feestje hadden zei dochter.
    Zoon had bekertjes fruit, iets meer dan de helft was weg. De rest lustten we zelf nog wel.
    Hier zei juf vorig jaar, toen van de albondigas en Spaanse tortilla veel terugkwam, dar zoet toch het hardste gaat.

    Ik werk ook altijd op donderdag, dus moet of het woensdagavond al klaarmaken of zorgen dat man en kinderen het zelf kunnen.
     

Deel Deze Pagina