Hoi allemaal! Ik zit met een probleempje wat me erg dwars zit. Mijn kat heeft eergisteren op de bankstel geplast en het stinkt afschuwelijk. Ik heb van alles geprobeerd om de geur weg te krijgen, maar het blijft er maar in zitten Ik moet zelfs dag en nacht het raam op een kier open laten zodat het anders niet vreselijk gaat stinken in de woonkamer. Iemand tips hiervoor!?
Wij hadden het een paar weken geleden na een midweekje weg.. heb het met schoonmaakazijn geprobeerd want een andere x werkte dat toen ze tegen een gordijn had aangeplast maar helaas was het echt tussen het bankstel ingelopen. Wij hebben een nieuwe bank gekocht..
Helaas krijg je de geur van kattenpis echt nooit uit stof, is helaas vroeger bij mij ook eens gebeurd op een stoffen zitting van een stoel, heb de stoel toen opnieuw laten bekleden. Heb werkelijk alles geprobeerd maar kreeg het er niet uit! Vandaar dat we nu alleen nog maar leren bankstellen en houten stoelen zonder stoffen zitting hebben
O my dat meen je niet haha! Ik ga straks even wat schoonmaakazijn proberen.. & anders haal ik dat andere middeltje die hierboven is genoemd.
Ik zit met een soortgelijk probleem en vd week las ik op internet over biotex-groen. Omdat dat een enzym middel is wat de enzymen in urine neutraliseert (ofzo haha) zelf nog niet gedaan maar wellicht de moeite waard.
Dat is niet helemaal waar. Wij hebben de kattenurinegeur wel uit ons bankstel gekregen. Wat ik heb gedaan: - schoonmaakazijn - UF2000 urineverwijderaar - Dettol oplossing - Biotex Je moet het wel heel erg nat maken, duurt even voordat het droog is. Maar bij ons is alle geur weg.
Deze heb ik laatst gekocht, werkt goed! Urine-off kat 500 ml | Uw online dierenapotheek voor alle dierenmedicijnen
Ik heb het met normale azijn gedaan. Eerst grondig schoongemaakt met allerlei dettol producten en daarna een paar dagen achter elkaar flink schrobben met azijn. Je ruikt en ziet er niets meer van gelukkig.
Dan heb je erg veel geluk gehad want ik heb die middeltjes allemaal geprobeerd en nog veel meer maar helaas, kreeg het er gewoon echt niet uit
Toen we nog 1 kat hadden had die ook een keer op de bank geplast en toen hebben we het met papier zoveel mogelijk droog gedept en daarna nog een keer goed nat gemaakt en weer droog gedept en toen goed laten drogen en vervolgens een zooitje parfum erop gedaan, haha maar hier ruik je niks meer hoor, kan me neus nog zo diep in de bank steken waar hij had geplast maar er is niks te ruiken, ook geen muffe lucht, tis gewoon helemaal weg maar misschien scheelde het ook wel dat we toen thuis waren dus gelijk konden ingrijpen
Aahhh wat erg! Ik had het ook een keer haha! Je kan bij de gamma een rapijtewiniger met opzetstukjevoor bekleding huren. Kost iets van 15 per dag. Ik kan het je echt aanraden. Dan kan je gelijk je hele bank meenemen.
Ik heb schoonmaakazijn al gekocht en ga nog even Biotex halen.. Bedankt allemaal! Was al bang dat die stank erin zou blijven.. Pfoee kattenurine is zo sterk, gatver.