Kat opeens erg aanhankelijk?

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaPrinsesje, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij m'n eerste zwangerschap was m'n kat best wel knuffelig, vooral in m'n verlof periode. Heerlijk hele middagen geknuffeld met hem.
    Deze zwangerschap moet hij helemaal niks van me hebben. Denk dat hij het gevoel herkend en weet wat er uiteindelijk uitkomt (de baby)
    Maar nu is hij sinds vandaag dus opeens weer heel eeg knuffelig naar me toe. Weet niet wat me overkomt haha...

Zou het een voorteken kunnen zijn dat de bevalling gauw gaat beginnen?? Of is het gewoon toeval.
    Hoe is/was dat bij jullie?

2. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Mijn katten zijn de hele zwangerschap al knuffelig (is we de eerste)

3. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Eerste zwangerschap hier ook, mijn kat is waar ik ook ben. En de laatste drie dagen is ze nog aanhankelijkeren ligt ze constant bij me, dit doet ze normaal niet zo. Onze kat is meer een mannenkat.. Dus lees even met jullie mee 😊.. Ik ben nu 41+1 dag

4. anoswing

anoswing Actief lid

8 aug 2013
    114
    0
    0
    Die van ons is altijd al aanhankelijk maar als ik me emotioneel voel of ziekjes of zoals nu aan bed/huis gekluisterd vanwege bi en ziekjes zijn is ze niet uit mn buurt te krijgen. Denk dat ze dus best "emoties/dingen" aanvoelen.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb helaas geen katten thuis (licht allergisch) maar heb al meerdere keren meegemaakt dat als ik erg ziek was (bijv bij schoonouders thuis) dat ze dan helemaal bij je komen knuffelen en bijna niet meer weggaan.

Het zijn de leukste dieren die ik ken qua gezelschap

6. KimM1989

KimM1989 Lid

6 jun 2014
    76
    0
    0
    Zeeland
    Hier was het zo met ons hondje... De laatste 3 weken was ze super aanhankelijk, lag continue op m'n buik en was niet weg te slaan.

Helaas zei dit bij mij niks over de bevalling, ben nl ingeleid. :)

Deel Deze Pagina