Hey meiden, Ik heb misschien een beetje een prive vraagje, maar ik wil mijn kansen een beetje inschatten. Mijn cyclus deze keer ziet er als volgt uit dag 1 - ongi dag 2 - ongi dag 3 - ongi dag 4 - ongi dag 5 - ongi dag 6 - geklust dag 7 - dag 8 - dag 9 - geklust dag 10 - dag 11 - geklust dag 12 - dag 13 - geklust dag 14 - dag 15 - geklust en EISPRONG gevoeld dag 16 - kan niet geklust worden dag 17 - kan niet geklust worden dag 18 - kan niet geklust worden dag 19 t/m dag 30 - ??? Nu is mijn vraag... Hoe denken jullie dat onze kansen liggen??
Hoi Nikske89! Als je idd op dag 15 je eisprong hebt gehad, had je bijna niet beter kunnen klussen. Kans dus volop benut. Nu maar afwachten... Groetjes, Grace79
heyhey, volgens mij heb jij je kansen prima benut hoor, succes op het wachtbankje. Zit zelf in ronde 11, weet dat wachtbankje nu steeds vervelender wordt... X
Op dag 14 heb ik een echo gehad waarop ze zagen dat ik binnen 2 dagen een eisprong zou hebben, daardoor weet ik ook wat die pijn op dag 15 was. En ik had een posi ovu test dag 15 's middags. Het wachtbankje word inderdaad iedere maand vervelender, ik hoop dus dat ronde 10 ons geluk heeft gebracht. Bedankt alvast voor jullie reactie's en succes met zwanger worden!
leuk topic hoor! Mag ik ook mij nlijstje neerzetten? CD 14 Klus 12.10 CD15 klus 2.45 (s nachts) CD16 CD17 klus 0.30 (s nachts) CD18 positieve ovu test om 23.30 CD19 klus 13.15/ positieve ovu test/ CD20 klus 10.15/ eisprong volgens FF CD21 klus 4u (s nachts)/ temp omhoog naar 37.1
@Nikske, hahha. Valt wel mee hoor. Maar ik werk overdag en mijn man de helft van de week in de avonden/nacht. We moeten vaak een beetje puzzelen met tijd als ik vruchtbaar ben. Ik slaap liever door op dat soort tijdstippen