Kan saxofoon spelen kwaad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Toetje77, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, misschien maak ik me wel teveel zorgen, maar aangezien we al zo ontzettend lang bezig zijn om zwanger te raken wil ik geen kansen verprutsen.

Ik speel saxofoon en daarbij zet je behoorlijk wat spanning op je buik. Ik heb altijd buikpijn, soort gevoel van beursheid en spierpijn, in de tweede helft van de cyclus. Deze pijn wordt erger bij inspanning, dus ook bij het saxofoon spelen. Nu maak ik mij zorgen of dit een eventuele innesteling kan tegenwerken. Ik zit nu een week na mijn 4de IUI, dus rond de tijd dat er een innesteling plaats zou vinden mocht mijn eicel bevrucht zijn, en durf niet zo goed meer te spelen omdat ik bang ben dat het kwaad kan. Weet iemand dus of ik dit inderdaad beter niet kan doen of zou ik me toch teveel zorgen maken?

Groetjes Toetje

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Vervelend he, die onzekerheid :( Ik begrijp best dat je je daar zorgen om maakt hoor. Ik denk niet dat het nodig is. Je mag tijdens je zwangerschap gewoon sporten, muziek maken e.d. Maar als jij je zorgen maakt is het misschien een idee om het met je gyn/verloskundige te overleggen? Misschien stelt dat je wat meer gerust.

Deel Deze Pagina