Oh ik baal heel erg! Ik heb een camera gekocht bij Wehkamp, bested voor 529,- en nu zie ik hem 3 dagen later voor bijna 100 euro goedkoper op de site! Zou ik kunnen bellen en de korting nog kunnen claimen? Hij is helaas al uitgepakt en gebruikt. Anders had ik hem terug gestuurd.
Ja hoor dat kan gewoon. Wanneer jij een product koopt en binnen 2weken goedkoper wordt krijg je je geld terug. In jouw geval dus 100euro.
De opa en oma van mijn vriend hebben dit ooit met een bed gehad en die hebben toen gewoon de korting terug gekregen, was alleen niet bij wehkamp.
Nou ik hoop het wel zeg, is dat altijd zo, die 2 weken? Als het nou een tientje was ok, maar bijna 100 euro is toch wel de moeite
Ik zou het inderdaad ook proberen, wat dat betreft kom ik wel voor mezelf op hoor 100 euro is geen kattenpis! Kan je een hoop (leuke) dingen van doen.. Gewoon proberen ja! En als ze je snel zouden willen afwimpelen, volhouden! De aanhouder wint vaak
Haha! Dacht ik ook.. Alleen stuur je de nieuwe terug, zou dan de (streepjes)code wel passen? Eerst in ieder geval bellen! 100,- kun je inderdaad hele leuke dingen mee doen!
Dit is niet helemaal waar. Het gebeurd wel veel als gunst maar het is geen verplichting. Wat wel moet is de klant inlichten dat er een actie of uitverkoop aankomt. Maar ik zou het zeker proberen, het is toch honderd euro. Ik heb alleen geen fijne ervaring met de klantenservice van wehkamp.
Nee, verplicht is het zeker niet.. maar 9 vd 10 winkels doen het gewoon, waaronder wehkamp en mediamarkt er 2 van zijn Ook bij de BTW dagen bij mediamarkt.. als je bijv 10 dagen voor de BTW dagen iets hebt gekocht, kun je gewoon terug met de bon en krijg je alsnog de BTW korting
Het is inderdaad een gunst dus netjes vragen Maar de meeste winkels doen daar niet moeilijk over. Misschien krijg je niet het hele verschil terug, maar alles is meegenomen toch?
Ja, zeker proberen! En anders terug sturen en opnieuw bestellen. Misschien wel met de kortingscode "LENTE" er bovenop, als dat geldt voor elektronica