Kan het nog? (Cryo tp 5 dagen oud)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Delacour, 11 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delacour

    Delacour Bekend lid

    25 nov 2019
    858
    1.111
    93
    Vrouw
    #1 Delacour, 11 dec 2022
    Laatst bewerkt: 11 dec 2022
    Goedemorgen!

    Ik heb op 5 december een cryo terugplaatsing gehad van een 5daagse. Vanaf die dag 5 dagen last gehad van behoorlijke klachten (waarvan ik er 2 echt alleen maar op de bank kon liggen met golven in m’n onderrug en benen.

    dit had ik bij de innesteling van mijn dochtertje ook. Exact dezelfde klachten en exact dezelfde tijdlijn. Dus ik was vrij optimistisch. Op 11 dpo bij haar positief getest.

    vandaag een hele witte test (ook 11 dpo). Kan ik nog hoop hebben of mag ik die hoop wel loslaten?

    Ik vind het zo bizar als er niets is gebeurd, terwijl de klachten zo hevig waren en het exact zo verliep als de innesteling van mijn dochter.

    deze mate van klachten kan toch bijna niet goed zijn als er zich niets afspeelt? :confused::rolleyes:

    Overigens gebruik ik Utrogestan en Progynova, maar ik denk niet dat dit de veroorzakers kunnen zijn, omdat ik eerder terugplaatsingen heb gehad en deze klachten alleen herken van mijn zwangerschap. Van de medicatie merk ik nooit zoveel.

    alvast bedankt!
     
  2. Delacour

    Delacour Bekend lid

    25 nov 2019
    858
    1.111
    93
    Vrouw
    @Beheer misschien past deze toch beter bij ovulatie en zwangerschapstesten. Kan dit topic verplaatst worden?
     
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.532
    4.403
    113
    Vrouw
    Sorry maar ik denk dat het helaas niet gelukt is. Bij mij zijn alle zwangerschappen waarbij ik laat positief testte niet goed afgelopen. Ik zou nog even door blijven testen voor de zekerheid maar ik denk dat je wel een licht streepje had moeten zien nu. Welke test gebruik je? Hoe het kan dat je wel dezelfde klachten hebt, mogelijk is dit dan toch geen innesteling geweest maar iets anders. Ik herken de klachten ook niet als innesteling, klinkt meer als een griepje. Hopelijk is het gauw raak! Knuffel.
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.205
    2.893
    113
    In overleg verplaatst naar 'Vruchtbaarheidsbehandelingen'.
     
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.532
    4.403
    113
    Vrouw
  6. Delacour

    Delacour Bekend lid

    25 nov 2019
    858
    1.111
    93
    Vrouw
    Ik heb vanochtend opnieuw negatief getest dus ik kan wel uitgaan van gameover.
    Ik gebruik die van Kruidvat 2 voor 5 dus ik had idd echt wel al moeten zien. Heel erg bedankt voor het meedenken. Ik moet maar eens gaan overleggen met de kliniek over de klachten in de innestelingsperiode, want griep was het niet :) @Krv iig nogmaals bedankt voor het meedenken.
     
  7. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.532
    4.403
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend balen, hopelijk is het snel raak.
     
    Delacour vindt dit leuk.
  8. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.284
    2.570
    113
    Vrouw
    Het kan ook zijn dat het direct na de innesteling is misgegaan. Dat je dus wel de innesteling gevoeld hebt, maar dat het daar ook gestopt is.
    Bij sommige terugplaatsingen voel ik helemaal niets, maar heb ook echt een aantal terugplaatsingen gehad dat ik veel steken, krampen etc voelde . Om dan vervolgens negatief te testen… wat dit dan is, geen idee… misschien toch een poging tot??
    Maar heel rot dat het niet gelukt is… met een witte test op 12 dpo geef ik altijd de hoop op…:(
     
    Delacour vindt dit leuk.
  9. Delacour

    Delacour Bekend lid

    25 nov 2019
    858
    1.111
    93
    Vrouw
    Ja ik zag het wel aankomen na gisteren :(
    We gaan gewoon onszelf weer bij elkaar rapen en door naar de volgende ronde. Wel jammer haha, ik ben vandaag jarig dus het was een leuk verjaardagscadeau geweest ;)

    Een poging tot is idd ook mijn gevoel of dat het vroegtijdig is gestopt. Ik weet alleen niet of je dan ook een witte test kan hebben of dat je dan wel iets moet zien, maar dat ie niet verder oploopt? @cvdv87
     
  10. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.532
    4.403
    113
    Vrouw
    Op zulke momenten is het altijd extra confronterend, zeker ook weer met de feestdagen in aantocht, weer een nieuw jaar in. Ik wil je van harte feliciteren! Heb je wel een fijne verjaardag gehad?
     
    Delacour vindt dit leuk.
  11. cvdv87

    cvdv87 Fanatiek lid

    12 nov 2021
    2.284
    2.570
    113
    Vrouw
    Ergens denk ik wel dat een witte test op 11 dpo dan klopt . Stel het probeert met 8 dpo in te nestelen en dit gaat vrijwel direct mis, dan is er eigenlijk niet eens hcg opbouw geweest (denk ik…)
    Wat het ook is, het blijft gewoon ontzettend moeilijk en iedere keer is het weer een klap . Had het je zo gegund na alle verdriet die je afgelopen periode hebt moeten hebben (en wat je nog steeds hebt natuurlijk).

    wel gefeliciteerd met je verjaardag. Het had zo een mooi cadeautje geweest .
     
    Delacour vindt dit leuk.
  12. Delacour

    Delacour Bekend lid

    25 nov 2019
    858
    1.111
    93
    Vrouw
    Dankjewel @cvdv87 en @Krv het hoort erbij en we gaan weer door. Ook bedankt voor de felicitaties :D
     
    Krv vindt dit leuk.
  13. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Herkenbaar Delacour. Hier had ik na de laatste tp exact dezelfde ‘klachten’ als bij mijn vorige zwangerschap. Ik had op woensdag een heel licht streepje, maar op zaterdag was het slechts nog een schaduw en zondag was ‘ie wit. Volgens de gyn gebeurt dit best vaak. Hopelijk blijft het de volgende keer bij ons beiden wel zitten!
     

Deel Deze Pagina