kan een innestelingsbloeding meerdere dagen duren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ramefa, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    :( ik ben 2 dagen geleden licht gaan vloeien.dit is 5 dagen voor mn verwachte menstruatie datum.het is geen echt rood bloed,meer lichtroze en ik zie het alleen als ik me na het naar het toilet gaan schoonveeg.zou dit een innestelbloeding kunnen zijn????wie heeft dit ook meegemaakt?? :(: :(: ik hoop dat iemand me kan vertellen of het mogelijk is dat ik zwanger ben

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dan heb ik goed nieuws voor je ik heb een cyclus van 28 dgn en had van dag 21 tot 26 roze/ bruin/ gelig bij idd. het afvegen
    op dag 23 heb ik gestest omdat ik dacht zwanger te zijn maar helaas was het negatief en ik wist het toch zeker dat ik zwanger was maar was echt niets te zien ook geen licht streepje of iets.
    dus ik helemaal down :cry: maar dag 28 nog steeds niet ongesteld dus op dag 29 testte ik nog maar een keer :idea: POSİTİEF :D

ik huilen van blijdschap want ik had paar dgn ervoor echt neg. getest

maar helaas het hartje van me beeb stopte met 9 wkn en ben daarna gecurreteerd maar dat is weer iets anders

wat ik wil in het kort wil zeggen is: ja je kan meerdere dagen last hebben van innestelingsbloeding ;)

dus spannenddddddddddd

3. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    dan ga ik toch maar hopen
    we zijn niet zo heel lang bezig
    3e ronde nog maar ,maar we willen zo graag een kindje
    zeker omdat ik al 37 ben en ik niet al te lang meer heb
    maar voor ons is nog een kindje de kers op de liefde zeg maar
    ik heb een zoontje ook uit een eerdere relatie
    en die ziet mijn nieuwe partner ook als zijn vader
    dus als het waar mocht zijn zijn we alle 3 superblij
    ik vind het wel heel erg voor je dat je je kindje ben verloren maar ik hoop dat alles ook voor jullie in orde zal komen

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ik ook het blijft elke keer maar spannend :rolleyes:
    mens. of niet
    mens. of niet

wij waren gelijk in ronde 2 zwanger hopen dat het nu ook weer zo snel zal gaan, we deden het veilig na de curretage omdat de gyb dit adviseerde maar deze ronde doen we weer gewoon mee dus...
    ik zal maar weer beginnen met foliumzuur gebruik jij het ook al?
    handig om van tevoren te beginnen ;)

5. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    ik ben vorige week begonnen met foliumzuur op advies van een dokter van kind en gezin.toch handig als je in een centrum werkt waar ook een kind en gezin bij in het gebouw zit
    je kan dan zo af en toe eens tussendoor wat vragen
    maar mn bloedverlies zie ik alleen als ik me schoonveeg,en oook niet altijd.regelmatig is het alleen urine wat ik dan wegveeg,niet op een verbandje wat ik voor de zekerheid toch maar draag .en ondanks het mooie weer heb ik het toch koud en ben erg moe

6. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    nog een ander vraagje
    toen jij die bloeding had had je toen ook steekjes in je lies
    ik wel namelijk
    in mn linkerlies voornamelijk

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ben blij dat je deze vraag gesteld heb. Gister nacht toen ik naar de wc ging een paar druppels helder rood bloed en vandaag af en toe bij het afvegen ook heel licht roze. Dacht eigelijk al gelijk van sh*t me ongi komt eraan, maar had helemaal niet het gevoel van een aankomende ongi. Geen krampen niks... Er is dus nog hoop, gelukkig.

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik verloor precies 1 week voordat ik daadwerkelijk ongi moest worden ook bloed maar wel weiniger dan normaal. Ik heb 5 dagen gevloeid helaas is het geëindigd in een vmk :( maar het is mogelijk. Ook ik had (nu nog eiglk :( ) last van steken in mijn linkerlies. Wie weet, ik zou er wel niet vanuit gaan ;)

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey Veronique, hoe gaat het nu met jou? Heb je al een tijdje niet gezien bij "het lid geworden in 2009" clupje.

10. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    het begon bij mij maandag
    heel licht roze
    niet eens rood,had de dagen ervoor wel lichte krampen
    moet normaal gezien zaterdag ongi worden dus ben 5 dagen te vroeg
    dacht ook sh*t ik wordt ongi
    maar het blijft lichtroze en soms niks
    vanbinnen is wel een beetje lichtroze bloed maar het kom er niet uit
    daarom heb ik toch nog de stille hoop dat het een innestelingsbloeding is
    ook omdat het schijnt dat je tijdens je zwangerschap toch ongi kan worden
    en de vorige maand was dat ook bijna niks terwijl ik toch normaal flink vloei

11. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    hoeveel vloeide jij dan
    ik heb alleen bij het afvegen op de wc wat lichtroze bloed en soms ook niks

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey Jewe, had niet gezien dat jij het was ;) ik heb gereageerd in ons topic hier gaat het wel goed opzich en met jou? wie weet is het bij jou een innestelbloeding laten we het hopen :D zo begon het bij mij ook ;)

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    We hebben in ieder geval nog hoop. Was al bang dat ik ineens een hele andere cyclus kreeg omdat ik ongi zou worden. Maar het is alleen licht roze en ook niet elke keer. Dus we gaan het zien.

Ik zal voor je duimen dat het raak is [-o<

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Bij mij begint ongi normaal eerst veel krampen en verlies het dan pas. Nu kwam ineens veel bloed eruit (had inlegkruisje aan) daarna niets meer en verloor echt alleen klein beetje bij plassen en was draderig of alleen wat rozig bij afvegen. Dit heeft 3 dagen geduurd en testte toen posi. dag erna werd streepje minder en heb toen ook veel gebloed en dag erna ook. Denk dat het toen was misgegaan helaas ;(
    Maar dat komt weiniger voor dan je denkt.
    De meeste innestelbloedingen zijn meestal alleen maar te zien als je naar wc gaat. Er zit dus hoop in voor je.

15. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    bij mij is het als ik ongi moet worden eerst 2 dagen super kramp
    dan kan ik bijna niet normaal lopen of zitten
    en dan vloei ik 2 dagen heel erg en daarna mindert het
    nu had ik al,van vorige donderdag krampjes en steekjes
    maar maandag hd ik bij het afvegen ineens een veegje lichtroze bloed
    heb de ogen uit mn hoofd gehuild omdat ik dacht dat ik ongi werd maar het zette niet door.alleen af en toe een veegje dus nu ga ika fwachten tot het weekend wanneer mn uitgerekende menstruatie datum is
    en blijven hopen
    maar de zwangerschapstest ligt al klaar in ieder geval

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier is het echt even krampen wel flink en meteen zijn ze er :evil: dan gaan de krampen ook meteen weg maar nu had ik totaal geen krampen echt nergens last van.
    Ik hoop het voor je meid! wacht echt met testen tot je nod dag kan namelijk altijd mis gaan en is echt rot als je dat dan weer.
    Succes!

17. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0

zaterdag is mn nod dag en ik wacht echt tot de zondag of mss maandag als ik zolang kan wachten
    maar ik blijf hoop houden want be wel eens 3 dagen te vroeg ongi geworden maar dan kwam het meteen goed door en nu alleen wat veegjes en soms niks
    dus fingers crossed en afwachten
    maar zal je zeker op de hoogte houden
    en ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat komen

18. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0
    ik duim ook voor jou

19. ramefa

ramefa Lid

18 mrt 2009
    46
    0
    0

ik heb nu regelmatig een trekkende zeurende pijn in mn linkerlies die uitstraalt naar mn been
    niet echt kramp maar wel vervelend
    heb het vooral als ik lig
    herken jij dit ook?
    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dag 21: 1x licht roos bij het afvegen, opgezette buik
    dag 22: rose/ bruin (ter grootte van een oude rijksdaalder ;) ) in ondergoed en wit/creme afscheiding. krampen/steken/pijn tussen vagina en navel
    dag 23: getest maar helaas negatief
    dag 24: 1x klein veeg bruinverlies, gelig afscheidng en &#287;ijnlijke mega boobs
    dag 25: zelfde dag 24
    dag 26: zelfde alleen nu geen afssvheiding meer maar steken buik
    dag 27: volle/ gespannen borsten
    dag28: ik kon niet zitten van onderrug pijn, afscheidning anders, moeilijk te beschrijven
    dag 29: positieffffffffffffffffffff (cyclus 28 dgn)

ik hield namelijk een agenda bij :oops: toen we besloten om een kind te krijgen en ik ben best vergeetachtig :oops:
    dit deed ik tot ik hoorde dat me beebje niet leefde :(

deze cyclus ben ik weer begonnen misschien ook handig voor andere dames om te vergelijken met je vorige cyclus ik was gelijk zwanger ;) dus viel toen weinig te vergelijken maar voor nu is het wel handig zo leer je je lich beter kennen

Deel Deze Pagina