Kan dat, zo vroeg al wat merken van evt zwangerschap? Deel 2

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BLiS, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

    NookY Fanatiek lid

    12 mei 2010
    2.263
    0
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    danielle heb jij dat nooit hgehad dat je zo enorm moe was dat je 5minuten wakker was en je eigenlijk al weer helemaal gesloopt was?
     
  2. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    @nooky, ik herken het wel al een beetje..die vreselijke moeheid... dit gaat echt over rond de 12/13 weken!!Dan voel je je weer een stuk fitter!!
    Meid laat die tranen gewoon even vloeien.. dat lucht ook even op toch? En hou in je achterhoofd waar je het voor doet.. Ik weet het allemaal clisees...maar dadelijk heb je je hummeltje op je buik liggen en dan doe je het zo weer over!
    Suc6 meid en kom maar lekker uit huilen

    en verders wilik iedereen bedanken voor de felicitaties!! Nu hopen dat het een plakbeebje is...;)
     
  3. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    nou je antwoord heb ik je net gegeven... Ik heb daar nu al last van en ik heb nog twee jongens rond lopen dus kan ooknog eens niet echt rusten.....

    En oja geef je je er aan toe... je lichaam heeft de rust nodig!
    als je de mogelijkheid hebt lkkr in de middag een paar uurtjes slapen,is even wennen (dathad ik) maar je knapt er wel van op!
     
  4. NookY

    NookY Fanatiek lid

    12 mei 2010
    2.263
    0
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dankje en doe ik ook wel hoor ik ga tussen de middg lekke rop de bank dutje doen en ga soms al half 9naar bed...
     
  5. maikki

    maikki Actief lid

    17 nov 2010
    181
    0
    0
    zuid-limburg
    je ziet het streepje wel hoor als je goed kijkt voorzichtige feli alvast:D
     
  6. boterbloempje83

    boterbloempje83 Fanatiek lid

    14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    denise: ik begrijp ook volkomen dat als je even rust nodig hebt door afstand te nemen.. doe dat ook hé meid.. als je je daarbij een stuk beter voelt.. we houden idd een plekje voor je vrij!! dikke knuffel meid..

    danielle: wow!! gefeliciteerd alvast.. ondanks dat het een onduidelijke foto is, zie je het goed hoor! leuk..

    ally: ik zal eerlijk zijn :p ik zou het niet weten of je zwanger bent, de ene heeft vrij snel na de bevruchting al symptomen en de ander weet niet.. :) ff afw8en dus..

    nooky: die moeheid heerlijk he?! :p als ik vrij heb lig ik zeker weten ook bijna de hele dag in bed, zodra ik wakker ben meen ik al dat ik een hele marathon heb gelopen en kruip dus ook weer terug het bedje in.. als ik overdag heb gewerkt lig ik al om 8u op de bank te slapen, erg gezellie voor mijn vriendje :) hahaha.. maar je doet het voor het goede doel ;)

    ik ben flink aan de kerst shop geslagen vandaag, volgende week nog de laatste kadootjes en dan heb ik eindelijk alles in huis.. vanmiddag nieuwe bhs gekocht, en ben meteen een cupmaat erbij gekomen whoehoe!! wat zijn we blij ermee whahaha..

    fijne avond meiden..
     
  7. Trine

    Trine Actief lid

    Lieve Aily,

    Ik had ook erge "zwangerschapsverschijnselen" in eerste periode na nuvaring... (sorry voor de ontgoocheling) Maar de 2de periode was meteen de goede ;), dus niet opgeven!!
     
  8. Trine

    Trine Actief lid

    Hey NookY,
    Ik ben ook zo moe hoor, heb van 's ochtends al het gevoel dat ik keihard gewerkt heb, terwijl ik gewoon in de zetel gehangen heb :). En 's avonds om 20u wil ik ook gewoon mijn bedje in, en slapen dat ik kan! Maar mijn nachten zijn wel niet zo goed: veel dromen en veel wakker worden :(.
    Véél succes nog de komende weken!!!
     
  9. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou danielle die is positief hoor meid!

    gefeliciteerd!!!!

    ik hoefde ook niet te turen om het streepje te zien hoor, zag hem gelijk staan!

    oh meiden ik ben zooo blij! wij hebben vandaag een andere auto gekocht:D een opel astra station, maandag is hij rijklaar, dus nog even 2 daagjes wachten.
     
  10. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    dank je dank je.. heb ook vanavond met clearbleu digital getest en ja hoor zwanger 1-2 dus ik moet zeggen dat het nu toch wel al heel echt wordt!! JIPPIE ZWANGER!!
     
  11. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hallo hallo iedereen,

    Hoe is het met jullie? Danielle GEFELICITEERD!!!!! :D Lekker ervan genieten he!!!

    Ik moet nog een weekje wachten, pfffff geduld is een schone zaak zeggen ze he. Ik heb wel veel symptomen, voel me compleet anders.
    Het begon op 5 dpo, pijnlijke borsten en diarree... op 6 dpo kreeg ik er maagzuur bij, vanaf 7 dpo verga ik van de menstruatiekrampen, terwijl dat nog echt wel te vroeg is... spannend hoor!!! Vanaf vandaag zijn mijn borsten ook wat groter. Hopelijk is mijn lichaam me niet aan het neppen... ;)
     
  12. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Ik hoop het zo voor je MS! Die pendels zijn in elk geval veelbelovend :D! Nog een weekje!
     
  13. Baby Boom

    Baby Boom Fanatiek lid

    2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hai dames

    Gefeliciteerd Zwangere onder ons :D
    wat zijn het er ineens veel he :D:D:D
    kunnen jullie ons mooi bestrooien met hcg :D


    Ms ik heb er een goed gevoel over bij jou, wil je helemaal geen hoop aan praten ik voel ook niet wat jij voelt maar lees wel wat goeds hier.

    Hier van mijn menstruatie af, was een hele rare begon met zwart en eindigde met zwart/bruin, waarschijnlijk heb ik ook bloed armoede (kwam me mams mee vandaag) want ik ben nu al een week moe zooooo moe niet normaal heb het ook kouder dan normaal en ben nu nog erbij verkouden aan het worden.
    dus maandag maar even afspraak maken bij de huisarts.

    Hoe gaat het dames? ik ben er niet zo vaak ik lees wel elke dag bij hoor maar reageer weinig probeer ook te minderen even daarom, na 2 maanden achter elkaar mezelf zoveel dingen aan praten en ZO graag willen maar niet lukken doe ik nu even rustig hier op zp

    Ik hou jullie zoiezo op de hoogte hoor :D

    en jullie mij natuurlijk ook doordat ik hier wel blijf lezen :D (en af en toe reageren)

    Jullie zijn echt geweldig, had nooit gedacht dat ik een band zou krijgen via een forum met een paar meiden die ik nog nooit echt heb ontmoet en eigenlijk bijna niks van weet, en toch delen we samen een heel intieme belangrijke wens.

    Dikke knuffel voor jullie allemaal van mij
     
  14. jesje1982

    jesje1982 Fanatiek lid

    1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @msrock: spannend meid, nog een weekje en dan zal je het weten;)

    @babyboom: heel goed van je dat je een beetje probeert te minderen, ik weet nog van mezelf dat ik mezelf helemaal gek liep te maken iedere maand, gelukkig heb ik niet zo lang hoeven wachten en hoop ook echt echt echt dat alle andere dames hier die nog niet zwanger zijn, ook snel zwanger mogen zijn!

    en wat jij zegt: heel gek dat je zoiets op kunt bouwen met mensen die je nog nooit gezien hebt. komt denk omdat iedereen hier in hetzelfde schuitje zit en het dan toch fijn is om er met mensen behalve je partner over te praten. want meestal weet verder niemand dat je bezig bent om zwanger te raken.

    hier is nog wat hcg van mij in ieder geval:

    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg
     
  15. danielle83

    danielle83 Fanatiek lid

    1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    nou ms rock, klinkt bekend in de oren hoor de klachtjes die jij om schrijft....ooo hoop het voor je..
    @cm... ik snap heel goed dat je het wat rustiger aan doet op zp,hier hoor je ook zoveel positiefs en alshet dan niet lukt bij jezelf dan kan ik me voorstellen dat dat pijn doet.
    @jesje jeetje wat ben je er vroeg bij....pffff dacht dat ikvroeg was op zaterdag! Gaat alles goed met je?
     
  16. an1985

    an1985 Fanatiek lid

    22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hey Danielle proficiat! Ik zag hem gelijk staan!!

    Hier intussen ook verkouden (dank je wel ventje) en we hebben gister een optie op een huis genomen. Echt super spannend.
     
  17. DeniseG1986

    DeniseG1986 Fanatiek lid

    27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Oh wat leuk an, nou hopen dat het wat wordt. Wel een beetjd jammer van die verkoudheid
     
  18. Siren84

    Siren84 VIP lid

    8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dank jullie wel dames! I keep my fingers crossed! :)

    Kom maar op met dat HCG!!!! :p Zou een mooi kerstcadeautje zijn...

    Heb mezelf gisteravond flink verwend, manlief lag helemaal kapot in de bank maar ik had zin om ff weg te gaan, even naar de stad geweest.... big time geshopt!!! :D Ook voor kerstcadeautjes voor mijn ma en mijn zus. Wat zullen ze blij zijn!!! En nu lekker genieten van het weekend! Van mij mag het al volgend weekend zijn eigenlijk hihi! Echt spannend... en mijn pendels zijn me ook goed gegund!

    Hoe is het met iedereen??
     
  19. NookY

    NookY Fanatiek lid

    12 mei 2010
    2.263
    0
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    haaij hier alles goed hoor behalve die moeheid straks lekker met vrienden vervroegde kerstlucnh houden omdat we met kerts bij mijn ouders zijn :)dus afleiding genoeg...
     
  20. Meijke

    Meijke Niet meer actief

    Goed idee MS, lekker shoppen :)! Ga ik zo ook doen! Eerst boodschappen, vieren vanavond SinterKerst met vrienden en iedereen neemt wat te eten mee. En daarna ga ik eens even op kledingtocht...:D!

    Danielle gefeliciteerd!

    An en MS, jullie lopen bijna gelijk, spannend hoor!!! Tijd voor roze!
     

Deel Deze Pagina