kan brandend maagzuur in begin zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dekleinedame, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dekleinedame

14 feb 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Sinds twee maanden ben ik gestopt met de pil. Vorige maand was er nog niets aan de hand, maar na de laatste ongi voel ik me wel anders. na de laatste menstruatie [1e dag op 21 jan] niet apart onze best gedaan, maar rond ovulatie seks gehad. De eerste week had ik een enorm zere onderbuik met steken. nu [week 3/4] nog steeds wat onderbuikpijn [continu drukkend gevoel], veel plassen, moe en pijnlijke tepels, waar vorige week wat vocht uit kwam.

Een andere klacht die ik sinds een week heb is enorm last van brandend maagzuur. Ik slik al een aantal jaar maagzuurremmers en het ging er eigenlijk nooit doorheen, nu wel. Zou dit ook een teken kunnen zijn dat ik zwanger ben? ook gezien die andere symptomen? ik vroeg me namelijk af of dat wel zo snel kon...

ik zou maandag mijn nod moeten hebben, dus dan testen.. Misschien iets eerder, is dat aan te raden?

2. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi, eerder testen zou ik niet doen.
    Wel kun je al zo vroeg last hebben van brandend maagzuur.
    Had het ook al voordat ik wist dat het raak was.

Succes en hoop voor je dat je zwanger bent!

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik zat ff te kijken maar wij kunnen gelijk aan testen wat grappig :)
    verder heb ik ook wel meer last van maagzuur maakt niet uit wat ik eet
    verder ook krampjes in onderbuik 11 feb bloeding gehad innesteling??
    soms wat steekjes in borsten bh zit niet echt lekker maar verder geen klachten bij de eerste merkte ik ook niks aan mijn lichaam

word spannend na het weekend voor ons
    ik zal voor je duimen :D

groetjes

4. dekleinedame

14 feb 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad erg spannend.. Ik laat nog wel even weten dan na het weekend!!

5. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    is goed hoor ;)

6. Xxangel89xX

28 dec 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum, maar lees al een tijdje stiekem mee hahaha, zo interessant allemaal!
    Jouw bericht trok meteen mijn aandacht want, ik heb ook vreselijke last van maagzuur!
    De hele dag door en al meer dan een week....ik heb wel eens een beetje last van maagzuur gehad, maar niet de hele dagen door, dit slaat alles!
    Verschrikkelijk! Ik hoop dat het voor een goed doel is en dat ik 23-2 (mijn NOD) een positieve test in mijn handen heb!
    Ik ben sinds afgelopen mei na 10 jaar met de pil gestopt en denk (hoop) dat ik nu eindelijk ontpilt ben!
    Ik heb sinds vorige week rare steekjes in mijn baarmoeder en af en toe in mijn borsten, ook heb ik net als jou een beetje vocht uit mijn tepels gehad, dit is 2x gebeurd en ik heb dit nog nooit eerder gehad!
    Kan niet wachten tot het e 23ste is! hahahaha...
    Ben zo benieuwd!

Liefs!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Toen ik zwanger was had ik er ook last van. Ook al ff voordat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had.
    Ook last van blijven houden tot het helaas voor ons mis ging.

het beste is om te wachten tot je nod, maar ik ben zelf vaak veel te ongeduldig dus ik weet hoe moeilijk het is.

Hoop voor je dat het raak is!

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb dezelfde klachten!! Ook zo'n brandend maagzuur, maar ik zit op dag 51 van mijn cyclus (16 oktober gestopt met de pil), en wordt maar niet ongesteld, maar de zwangerschapstesten zijn ook steeds negatief.. :(

Ik hoop voor jou!

Liefs,

9. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Ook hier brandend maagzuur voor een posi test! Hoop het voor je! Ik heb mezelf tot een week na nod kunnen inhouden om te gaan testen. Ff volhouden!

10. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    als je zwanger bent komt er geen vocht uit tepels
    nog nooit gehoord ook,maagzuur kan,pijnelijke borsten ook.

waarom test je niet als maandag je nod is kan je nu al testen
    3 dagen voor je nod met kruidvat 2 voor 5 euro
    deze zijn ook extra gevoelig succes

11. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik had ook al voor positest brandend maagzuur. komt vooral vanuit mijn darmen heb ik het gevoel, dus het kan zeker

12. dekleinedame

14 feb 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Vanmorgen getest [niet gelijk in de ochtend met de eerste urine..] en vrijdag toch gedaan omdat ik niet kon wachten, maar beide negatief :(.. maar, nog geen tekenen van menstruatie.. hoeveel dagen zou ik moeten wachten om opnieuw te testen?

13. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    in elk geval 2 dagen.
    je hcg gaat met 48 uur omhoog.

ik heb gister negatief getest met de digitale.
    g avanmiddag kruidvat tesen halen en probeer het daar nog een keer mee, als die ook negatief zijn dan probeer ik het donderdag nog eens

14. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook al een aantal dagen last van maagzuur heb het alleen gehad tijdens mijn zwangerschappen,wij zijn overigens niet bezig om zwanger te worden(zit aan de pil,maar door de pil heen zwanger worden komt wel in de familie voor)

15. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog een ongeduldige

had zaterdag ochtend (veels te vroeg )al gestest kon er niks aan doen ik ...erg he nu morgen vast 2voor 5 halen bij kruidvat als ze het hier ook hebben en dan testen en dan hoop ik iets te zien zoja dan haal ik de digi CB en kan ik de 21e mijn mannetje een mooi kadotje geven op ons 15,5 jaar samen zijn

hoop het zo maar ja is de 1e ronde zou mvr stemband roepen ;)

we laten het hopen vanacht wel een droom gehad dat ik voor de kruidvat strond met een positieve test :( haha wat kun je je zelf gek maken he maar ja hopelijk was het een voorteken groetjes en we houden contact

16. dekleinedame

14 feb 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaaas.. Mijn menstruatie is begonnen sinds gisteren.. zullen de klachten toch nog wel te maken hebben gehad met het ontpillen....

17. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    he wat jammer voor je

ik heb ook al 3 testen gedaan hoor maar ook niks ook nog niet ongi geworden

voelde aan mijn cervix dat ie nu wel weer veranderd en heb meer waterige gelei achtige afscheiding lijkt op een naderende eisprong volgens billingsmethode maar ja weet ook niet mijn cyclus 21 jan mijn mirena verwijderd 2 dagen wat bloed verloren 11 feb waarschijnlijk toch doorbraak bloeding gehad..
    dan zou het kunnen volgens mijn app dat ik nu mijn vruchtbare dagen ga krijgen klinkt raar maar zou aan de ene kant wel willen dat ik ongi word om te weten wanneer mijn cyclus begint maar ja als ik nu in de vruchtbare periode zit vind ik het ook helemaal prima word weer flink klussen is ook leuk :D nou kleinedame ik hoop dat wij volgende maand dan wel elkaar de hand kunnen schudden met een mooie test ;)

ik hou je op de hoogte en jij succes met je duiveltjes en hopelijk over 2 weken is het raak bij jou

groetjes

Deel Deze Pagina