Omdat ik hier toch al een aantal fora lees, wekt de indruk bij mij op dat ik van "kampnamen" houdt, zoals jullie aangeven hoe dat bepaalde categorie word genoemd. Keano Xavi Djelano etc... Valina Mila Hebben jullie nog andere leuke namen die jullie absoluut in deze categorie vinden passen?
Welke naam vind je lelijk, welke letter vind je niet mooi en nu weer kampnamen, ik weet ik hoef het niet te openen, maar pffffffffff
Jaylinn Kenzi Kelsey Prisca/Priscilla Falicia Tijana Destiny Silvy Alicia Kaylee/Jaylee Jazzley Kenji Jayden/Jaylen/Jay Deejay Jace Silvano Rivano
Overigens verschilt het nogal per persoon natuurlijk want ik vind bv. 'Marinus' ook echt een kampnaam maar heb begrepen dat anderen het juist een kaknaam vinden...
Weet niet echt welke namen onder 'kampnamen' vallen. Deze namen zijn gebaseerd op jouw namen: Alicia Abby Jaimy Ashley Chiara Danisha Destiny Jessie Faylinn Felicia Stacey Hailey June Izzy, Izzie Jalissa Jaylee Jaylinn Layla, Leila Jazz Joshua Joey Kyle Milo Vigo, Viggo Mike Kick Diego Jaivy Kenji Justin Dylano, Delano Jaylen Jimmy Damian Nigel Bodhi Danilo
De Dj of ano namen? Ik vind het wel erg jammer dat de naam Levi als aso of kamp of tokkie word gezien. Het is een oud Joodse naam dus dat snap ik niet. Ik vind kamp namen trouwens wat positiever klinken
Nee hoor, had hem gewoon dicht moeten laten. Nu ik toch weer hier ben, wat is dan de defenitie van "kampnamen"? Wat is dan "het kamp"?
Tsja, mevrouw tokkie heet ook Hanna... Op zich geen vreemde naam maar nu wordt het door velen wel geassocieerd met asonamen.
Iemand die vroeg wat een kamp is: Waar wij vroeger woonden (bij m'n ouders) was helemaal aan de andere kant van de straat een kamp dus. Wanneer wij daar in de zomer vooral langsfietsten om naar school te gaan, stonden er van die grote boxen voor muziek zoals je die op festivals ook wel hebt, galmende Frans Bauermuziek. "agressief" ogende honden die de waak hielden enz. En dan namen roepen van hun kinderen zoals dus Priscilla en Giovanni. Het zal vast een groot deel vooroordelen zijn maar ik heb dus zeker een bepaald beeld van "kampers" hierdoor. Overigens nooit problemen gehad met ze o.i.d. maar het zag er allemaal wel heel typisch uit.
Tja, wat zijn kampnamen. Het is gewoon persoonlijk welk gevoel je erbij hebt. Ik vind Hannah ook totaaaaaaal geen 'kampnaam' of 'aso naam'. Of iemand die zei dat ze jammer vind dat ene oude joodse naam als Levi nu ook zo gezien word. Ja dat is zeker jammer....! Maar wel gewoon lekker je eigen keuze maken. Mensen die je kennen weten wel wie je bent. Xavi en Mila vind ik best leuk! De rest zijn ook niet mijn smaak. Hier wat verschillende namen erbij. Sommigen vind ik leuk, sommigen helemaal niet. Net als uit jouw rijtje ts. Ryan Jason Vince Glen Lenn Jayden Dean Delano Milano Luca Dex Lex Ravi Boaz Dylan Tygo Jayciano Jaylinn Fay Indy Isis Luna Nova Jill Liz Lizzy Lola Demi Dewi Hailey Chloe Zoë Lilly Dilara
Ik ken niemand van een woonwagenkamp, dus ik heb geen idee hoe ze daar heten. Maar de soort namen die je noemt, zijn namen zoals donkere mensen vaak heten (zgn negernamen ) en die ken ik dan toevallig weer wel Vanity Destiny Justine Duchailey Rayley Jaymaro Jermain