De campings staan aardig vol volgens mij dus gekken genoeg Veel plezier met jullie vouwwagen! Wij hebben de tent in de verkoop en gaan kijken naar een caravan, ook weer leuke vakantievoorpret
ook leuk ja, showrooms af om te kijken wat je wel en niet wilt..heerlijk. Wij zijn nu nog aan het speuren wat we voor grondzeil in de voortent willen. Ik wil heel graag een kuipzeil, maar met onze maten laten maken wordt dat behoorlijk prijzig. Nu las ik al wel ergens van iemand die zelf de randen omhoog verlijmd heeft en het dan met een haring omhoog houdt, maar heb er nog niet helemaal beeld bij.
Ook wij zijn nog aan het kamperen. Schlosscamping aschach. Volgens zoover zeer goed. Camping valt in onze ogen tegen. Maar we maken er nog wat van!
Momisaki: wat goor zeg. Tuc: Lekker toch een vouwwagen. Ga je hem niet stiekem uitproberen in een mooi weekend? Chilleke; Lekkere plek hoor. Wij zijn afgelopen dinsdag thuisgekomen van ruim 3 weken karinthie. Weer viel niet tegen, behalve in de laatste week. Toen hebben we een buitje gehad van 24 uur en is het een paar dagen echt koud geweest. Woensdag heeft mijn man de tent opgezet in het bos om te laten drogen. Onze luifel hebben we wel droog ingepakt. We hebben in Karinthie echt super veel gedaan. De kinderen (4 en 2,5) liepen 2,5 uur en we hebben zelfs een wandeling met 500 meter hoogteverschil hebben gelopen. Dit was echt wel heel maximaal voor de oudste. De jongste ging vaak in de rugdrager als we naar beneden liepen. We zaten op een gemeentecamping met 32 plaatsen voor 20 euro per nacht. Konden gratis gebruik maken van het gemeentezwembad en bij de camping stroomde een rivier waar je lekker in het water kon spelen. een kwartiertje lopen was er ook nog een zwemmeer (zijn we niet geweest). Kortom een heerlijke vakantie gehad. Nu is het schoolleven hier helaas weer begonnen.