Lieve Florida & man, Ik heb zitten huilen achter de computer toen ik het nieuws hoorde... Wat verschrikkelijk. Hier zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte! Dikke knuffel Dancinglady
Lieve florida(wendy) en pascal, Ik wens jullie heel veel sterkte met dit oneerlijke, verschrikkelijke verlies. mimi83
florida en man wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies ook veel kracht voor de toekomst!
Florida en man, Verschrikkelijk! Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst! Liefs en een knuff voor jullie, Daisy..
Ontzettend veel sterkte met dit ongelooflijk grote verlies. Ik denk aan jullie en wens jullie heel veel kracht. xx Sophie
Florida en florida-man. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie prachtige dochtertje! Verder heb ik er geen woorden voor. ***knuffel*** Liefs Hanneke!
Lieve Florida en man, Ik viel bijna van mijn stoel van schrik toen ik het vreselijke nieuws vernam. Lieve schatten ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies. Geef Robbin een plekje in jullie hart. Liefs, Lynn