Juni 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lia89, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb me nu al een paar keer aangemeld, maar het lijkt alsof mijn aanvraag wordt verwijderd... Jammer maar helaas... Fijne zwangerschap dames! Misschien kom ik jullie nog op een andere groep tegen! 👶🏼🎀👶🏼💎

2. Ik ben ook ineens geen lid meer .... 😔

3. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    😢😢😢

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Meiden, niets persoonlijks.
    Maar we zijn nog met 15 meiden in de club over.
    We hebben half februari een bericht geplaatst dat we gingen kijken wie er niet actief is. En dat als je wel graag wilde blijven je dit tot 1 maart kon aangeven.
    2 maart dus een aantal leden verwijderd.

Jullie komen er ook pas 1 maand later achter. Dus zegt al hoe "actief" jullie waren.
    En er worden foto's en persoonlijke info gedeeld.
    En met zn alle besloten dat we dan liever een kleinere actievere club willen.

Maar jullie kunnen uiteraard hier gezellig verder kletsen :)

5. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    👌🏼👌🏼👌🏼

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Voor mij persoonlijk geen probleem, maar vind het voor de andere dames wel erg, niet dat er hier nog veel volk overschiet om mee te kletsen natuurlijk ;)
    En maakt toch helemaal geen verschil uit of iemand nu heel actief is of niet en er persoonlijke info wordt gedeeld? Een 'niet actieve' persoon zal hier verder nog minder mee doen waarschijnlijk, rare en jammere redenering, maar 't is jullie beslissing.

7. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vind het ook niet erg, maar leuk is anders. Ik vond de besloten groep een beetje vreemd, vergeleken met het forum. Moeilijker om bij te houden en laatste berichten te zoeken. Ook heb ik bijna 2,5 week bedrust gehad ivm terugkerende harde buiken, die verdacht veel van weeen weg hadden. Ik had gewoon andere dingen aan mijn hoofd. Maar ja, het is zoals het is. Ik wens de dames hier en in de besloten groep een voorspoedige zwangerschap en veel succes met de laatste loodjes. Ajuu paraplu 😂

8. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Er zijn dus een aantal dames over nu die niet in de besloten groep mee kunnen praten? Desnoods gewoon een nieuw groepje vormen, nieuw topic openen ofzo?
    Of is het groepje daar echt te klein voor? Ik zat nooit in deze groep maar ben ook in Juni uitgerekend en zou het op zich wel leuk vinden om nog een groepje te vormen..

9. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ik wil eventueel ook wel meeschrijven. Ben ook uitgerekend in Juni :)

Deel Deze Pagina