Ik kan ook best moeilijk mijn mond houden sunflower Mijn man is over 3 weken jarig. En dan willen we mijn zoontje het shirt met tekst aantrekken. Dus nog even geduld hebben Dan ben ik 10 weken. Eerst mijn ouders en mijn broertje vertellen en dan langzaamaan de rest
Spannend! Ik moet nog bedenken hoe en wanneer. Heb rond de tien weken ook een paar belangrijke feestjes voor anderen en wil hun moment niet afpakken met mijn aankondiging. Dus nog iets verzinnen..
Bij ons weet ongeveer iedereen t wel. Maar dat komt ook door t traject wat we hebben gedaan en heel open daarover zijn geweest. Mensen vroegen toch wel van goh hoe is t nu met ivf eerste poging al gehad? Liegen zag ik niet zitten....
Jeetje wat verdrietig en onverwacht Ik heb bij beide kindjes een vroege echo gehad uitwendige met zo'n 7 weken en idd gewoon een boel drinken dat je blaas goed vol zit Lijkt me lastig net zwanger en nieuwe baan Contract is toch altijd zo'n 9 maanden? Wij hebben het de eerste verteld vandaag en morgen de andere ouders
Wel een tijdje meegelezen maar niet regelmatig iets geplaatst. Geen bijzondheden te melden. Ben nu 8 wk en 1 dag en heb eigenlijk nergens last van, behalve dan het erg moe zijn, heel fijn natuurlijk maar roept ook vragen op. We hebben het al vrij snel verteld aan onze zoon (hij is 6) en het hem daarna laten vertellen aan de opa's en oma's dmv de woorden baby buik en broer die hij ging voorlezen. Ook op mijn werk weten ze het al. Iedereen weet ook hoe lastig het voor ons is om zwanger te worden, bij onze eerste heeft het 6 jaar geduurd en nu dus weer..... Inmiddels gaan mijn broeken dus wel echt knellen en de bh zit ook niet lekker meer (zelfs niet op het laatste haakje). Zwangerschapsbroeken al via marktplaats gekocht en besloten vanaf dit weekend aan te gaan doen, ga mezelf niet meer kwellen met strak zittende broek. Ook ga ik dit weekend op zoek naar een nieuwe bh.
01 Juni ♡TSJ 2e kindje (1 jaar) ♡Boebels 2e kindje (3jaar) 02 Juni ♡AmyW 1e kindje ♡Gootje89 2e kindje 03 Juni ♡Imona - 1e kindje 04 Juni ♡mieckeymouse - 25 jaar - 3e kindje (3,5 en 1,5) 08 Juni ♡MaMa - 28 jaar - 2e kindje (3jaar) ♥ ♡Happymom3 - 4e kindje ♡Mzwanenberg - 1e kindje ♥ ♡ShampooL 1e kindje 09 Juni ♡Mama van Guido - 2e kindje 10 Juni ♡Juffie3 3e kindje 12 Juni ♡Kash, 33 jaar, 3de kindje ♥ 13 Juni ♡Btanja, 32 jaar, 2de kindje ♡Lin01 - 30 jaar, 2e kindje ♡Lizanne84 - 3e kindje 14 Juni ♡Goey, 28 jaar, 1e kindje ♡Beertje28 - 2e kindje ♡Hadassa - 4e kindje 15 Juni ♡Cyd - 26 jaar - 1ste kindje 16 Juni ♡Eva3006 3e kindje (3 jaar en 2 jaar) ♡Mamarilou 32 jaar 2e kindje (4 jaar) 17 Juni ♡Stemine 30 jaar 1e kindje ♡LW85 - 2e en 3e kindje 18 Juni ♡Anne87 - 29 jaar - 3e kindje ♡mamaL86 30 jaar 2e kindje (2 jaar) ♡Melis25 - 25 jaar - 1e kindje ♡Sophia89 - 27 jaar - 1e en 2e kindje ♥♥ 21 Juni ♡MarjoleinART - 2e kindje 22 Juni ♡Kenikela - 28 jaar - 1e kindje ♡Dora 26 - 28 jaar - 1e kindje 23 Juni ♡Miessemuis - 24 jaar - 3e kindje (2,5 jaar & 4 jaar) ♡Kybi85 - 31 jaar - 2de kindje ( 6.5 ) 28 Juni ♡Rashomama - 26 jaar - 2e kindje 29 Juni ♡Kyana36 - 36 jaar - 1e kindje ♡Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje 30 Juni ♡Kar lijn - 3e kindje (3,5 en 1,5) ♡maansteen - 3e kindje (9 en 6) Datumloos ♡Lun - 2e kindje ☆ Sterretjes ☆: AadeeBee ♥ Afspraken en Echos ♥ Oktober 31|| mamaL86: (pret)echo November 01|| Miessemuis: eerste echo 01|| MarjoleinART: eerste echo 02|| Dora26: eerste echo 03|| Lun: (pret)echo 07|| maansteen: termijnecho 08|| Mama van Guido: eerste echo 08|| Lin01: eerste echo 09|| Anne87: eerste echo 10|| Rashomama: eerste echo 10|| Lizanne84: eerste echo 11|| Melis25: controle 14|| mamaL86: eerste echo 17|| Kenikela: eerste echo 22|| Kyana36: eerste echo 25|| Eva3006: termijnecho December 23|| anne87: echo
Sterkte Aadeebee! Dat is echt verschrikkelijk. Bij mijn ma heb ik nooit een kloppend hartje gezien, bij de eerste echo met 8 weken was er geen hartactiviteit te zien helaas. Mijn man wil het graag al vertellen aan iedereen, maar dit heeft hij de vorige keer ook gedaan waardoor het toch wat moeilijker werd voor mij toen we erachter kwamen dat het niet goed zat. Daarom dit keer echt wachten tot tenminste een goede echo.
Wat een lange lijst veel kletsen wel niet echt mee he? Bij mijn vorige zwangerschap had ik een heel actief clubje uiteindelijk van 8 meiden. Heb hun nu ook op fb etc. Heb nu ook extra een ander account aangemaakt. Anders zien sommige al dat ik zwanger ben
Komt misschien nog wel mamal86! We hebben nog een tijdje te gaan als het goed is Leuk om te lezen dat sommigen het al vroeg vertellen aan familie/vrienden en anderen niet. Vind het vooral moeilijk te verbergen, al wil ik het graag tot de echo eind november. Maar ben meestal een open boek Vooral ook met drankjes drinken met vriendinnen...
@AaDeeBee: Fijn dat jullie dit samen kunnen verwerken. Veel moed gewenst! Wat werk betreft, ik zou ook eerst het contract tekenen denk ik! Ik heb een vast contract, maar geen idee wat ze zullen vinden van mijn zwangerschap helaas... Over het vertellen, ik denk dat we dat pas met de feestdagen zullen doen. Mensen die me meest nabij zijn en ons traject hebben gevolgd zijn op de hoogte. Rond sinterklaas zou ik 12 weken zijn, maar het lijkt me leuk om met de feestdagen goed nieuws aan te kondigen; met een cadeautje ofzo. Geen idee voorlopig...
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een vast contract. Maar helaas eind vorig jaar dus failliet gegaan. Toen reageerde ze heel leuk nu denk ik ook wel. Heb een hele leuke clustermanager
Werk is inderdaad altijd wel een dingetje als je zwanger bent... gelukkig had ik een jaarcontract die met een paar maanden verlengd is tot 1 januari en vanuit daar ga ik werken voor t bedrijf waar m'n man ook werkt vanwege de verhuizing. Ga ook nog maar 10 uurtjes werken in de week dus dat is prima te doen.
Goeiemorgen meiden, Allemaal lekker een uurtje langer geslapen? Of was het erg vroeg voor degene die al kids hebben? Ons zoontje slaapt altijd heerlijk uit tot half 9. Dus het was vanmorgen half 8. En dat is natuurlijk helemaal prima ik lees op fb verhalen dat mensen al om half 6 beneden zaten. Poeh! Haha
Lekker dat je zoontje goed slaapt! Ik was zoals altijd vroeg wakker De afgelopen dagen merk ik dat ik snel buiten adem ben met traplopen, herkent iemand dat?
Raar kind hier de tijd gaat achteruit en dan nog slaapt hij ineens uit tot 8 uur ?! (Oftewel 9 uur oude tijd ) normaal half 7 wakker ivn werk ook in de weekenden
Ja heel herkenbaar! Hoorde van iemand dat extra magnesium tabletten slikken kan helpen.... ik hijg heel snel haha en soms ook beetje benauwd😳
Ik join de groep hiermee! Ik heb normaal al astma, maar merk er in het dagelijkse leven niet veel van... Maar precies zoals je zegt, een trapje op en neer, even snel de wasophangen en ik ben gelijk buiten adem :x