Jullie ervaring met UGGS

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik wil graag uggs gaan kopen voor de winter, zit te twijfelen tussen de laagste model of het half hoge model.
    Wat is jullie ervaring met deze laarzen, vinden jullie ze het geld waard een waarom?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik vind ze ontiegelijk lelijk... Maar door mijn 3 chronische ziektes kan ik mezelf moeilijk warm houden, wat in de zomer een voordeel is en ik nog in een lange broek kan lopen maar in de winter heel verschrikkelijk irritant, uggs zijn de enige schoenen waarbij ik geen koude voeten heb in de winter en ze zijn mijn geld dus meer dan waard, ik koop de half hoge omdat ik vaak spijkerrokjes draag en die lagen dan nog lelijker zijn dan de half hoge :p maar dat is mijn mening

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ideaal, ik vind ze zeker het geld waard. Ik vind zowel het lage als het halfhoge model leuk. Ik heb nu de halfhoge maar zou ook nog wel een laag paar willen.

4. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik heb half hoge sparkling uggs en bevalt me super! Lekker warm aan de voeten en erg stevig!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb de zwarte en grijze gehad. Zonde van me geld.. Het suède verkleurt echt snel en ik sprayde ze altijd netjes in met dat waterafstotende spul van uggs zelf.. De zwarte kan je wel spuiten als ze valer worden maar ik begin er niet meer aan

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.800
    5.937
    113
    Vrouw
    Ik zou zelf niet voor dit merk kiezen.
    Google maar eens op Uggs/schapen/dierenleed
    Heel, heel naar wat er dan allemaal naar boven komt:$:)

7. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Vind het laagste model niet mooi, alsof het niet af is.. :)

8. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Ik heb deze; ugg grandle. Zitten heerlijk en zijn van leer.

9. 2015mama

2015mama Actief lid

13 aug 2014
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind ze geweldig!!
    Hangt ervanaf voor wie ze bedoeld zijn.. Zijn ze voor jou bedoeld (ik neem aan dat je dan niet door plassen water gaat rennen, in de zandbak gaat spelen, of dat je voeten nog groeien haha) Dan zou ik ze zeker aanraden! Ze zijn zoooo comfortabel en ooh zoo lekker warm. Ook heb ik bij regen geen last van natte voetjes bij een korte wandelimg door hevige regen (Ik heb ze wel allemaal ingespoten)
    Ik heb nou 3 paar uggs, en ik ga binnenkort voor mijn 4de paar, zo geweldig vind ik ze.
    Ik heb de "langste" met dikke zool, de hele korte en de "middel lange" met dunne zool.
    Nou wil ik voor de middellange met dikke zool gaan. Naar mijn ervaring gaan ze erg lang mee! (1 paar bijna 2 jaar)

Voor kindjes vind ik ze minder geschikt. Mijn zusje (van 7) heeft 2 paar, waarvan 1 paar na 2 weken gescheurd was bij de teen:( Maar het andere paar houdt het aanzienlijk lang uit, al zien ze er niet meer nieuw uit haha!

Voor mijn babytje ben ik van plan ook uggs te kopen ik vind dat er zoo schattig uitzien, om op te eten!!!

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ze zijn eigenlijk super lelijk en inmiddels ook wel een beetje uit. Maar ze zitten echt heerlijk en zijn heel warm. Zelf heb ik een aantal paar half hoge en lage. Ook voor de meiden koop ik in de winter altijd een paar. Snel aan en staat overal onder.

Ik weet niet welke maat je hebt. Zelf heb ik maat 37 en kan hierdoor de kinderuggs maat 35 kopen (kinderuggs vallen groot). Dit scheelt me 50 euro.

11. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik vind het echt wel een beetje passé... (sorry)
    Koop nog elk jaar een nieuw paar in Amerika, alleen durf me er buiten niet meer op te vertonen. Sterker nog; ik heb mijn man moeten beloven toen ik ze afgelopen juni weer kocht dat ik ze wel mocht kopen maar er onder geen beding op naar buiten mocht. :cool:
    Alleen voor kleintjes vind ik het nog steeds wel tof. Als ik mijn nichtje van 2 zie rondstappen op die halfhoge chestnut-uggjes, te schattig!

Maar mocht je ze toch willen: dan absoluut de enkelhoge. Die hoge kunnen echt niet meer. Simpelweg omdat hoge laarzen over een broek anno 2014 echt niet meer kan.
    VIND IK dames. VIND IK. Slechts mijn mening. Voordat iemand gaat roepen "hoe bedoel je laarzen over een broek kan echt niet meer"
    ;)

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    LOVE Ugg's, ik heb denk ik wel 20 paar in inmiddels. Daarvan zijn overigens slechts drie paar van die laarsjes, inderdaad foei lelijk. :p Maar heerlijk voor de Nederlandse winters want super warm en heel erg comfortabel.

Voor de rest heb ik vooral veel gympen, teenslippers en pumps van Ugg. Ik bestel alles in de VS trouwens, scheelt de helft ongeveer meen ik. :)

13. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb ook leren uggs, twee paar en ik hou oprecht van mijn laarzen!! :)
    De 'gewone' daarentegen vind ik lelijk... Ik heb trouwens maat 39 en ik draag kindermaat 36! Maten kloppen niet, en veel goedkoper. Pas maar eens! (Als je natuurlijk 39 of minder hebt)

14. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Whaha, ben ik de enige die Uggs wel mooi vind? :D

15. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hebben die ook bont in de voet zelf of alleen in de schacht?

Ik moet na 5 jaar ook een nieuw paar, mijne zijn door bij de teen. Ik kan echt niet zonder, ben altijd buiten en heb heel veel last van pijnlijke koude voeten. Met uggs is dit niet zo, dus voor mij de investering waard. Bestel ze wel in de VS trouwens, pieker er niet over om ze hier te kopen.

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lelijk en maar te zwijgen hoe die dingen smaakt worden!:(

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik hou ervan!! Sorry dames haha

3 jaar terug een paar in Australië besteld en ik ben verkocht!!
    Grootste voordeel vind ik: je hebt nooit zweet voeten en nooit koude voeten.
    Dus ja ik ben fan hihi

Mijne lijken wat op deze

18. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik heb halfhoge uggs en ze zitten heerlijk warm!! Zijn het geld zeker waard. Tijdens mijn zwangerschap heb ik op niets anders gelopen.

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind ze ook lelijk maar wat zitten ze lekker en wat zijn ze warm!
    Vind het een echte aanrader, ik heb zelf 2 paar van het lage model omdat ik dat persoonlijk mooier vind.

20. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    Deze zijn helemaal gevoerd met wol. Hoef dus ook geen sokken aan.

Deel Deze Pagina