* juli 2007-mama's * deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    ja, we zijn er nog altijd... niet altijd even druk hier... maar rond de tijd dat er bevallingen aan zitten te komen wel haha

wie was jij ook al weer? weet eigenlijk niet meer dat er een mispoes meeschreef... of is je naam veranderd?

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

jaja we zijn er nog ;)

So loes gaat snel nu! nog maar een paar daagjes werken :D

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    ja nog 2,5 week!!!
    Hoef eigenlijk al niks meer te doen... morgen en donderdag surveilleren bij de examens... en natuurlijk nog nakijken, niet geheel onbelangrijk ;)

Hoe is het met jou, al weer opgeknapt?

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

mwah opgeknapt wil ik niet zeggen. Maar ik ben vandaag naar het CB gewandeld en weer terug. Even de kleine man wegen. Maar dat was toch wat veel hoor zit al de halve middag met knikkend hoofd en half dichte ogen. ;)

Lekker hoor je verlof ik wordt al nerveus bij het idee dat het mijne over een paar weekjes al weer voorbij is :(

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    duurt toch nog wel 2 maandjes? Misschien vakantie er achteraan plakken, of ouderschapsverlof?

Jouw hb was ook laag he? Ik ben sinds vorige week aan de staaltabletten. hb was 6.3, dus volgens mij viel het nog wel mee... maar ja, actieve arts assistent ;)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    hoe was het trouwens bij het bureau? Thijs al weer goed gegroeid?

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Begin juli moet ik weer. Maar voor een paar weken want Rianne heeft alleen de maand juli nog KDV en dan wil ik in augustus vakantie. Dan kan ze daarna naar de "grote" school.

Ja ik moet verder alles nog ff bekijken. Heb nog geen ouderschapverlof geregeld. Moet ik nog ff doen, weet alleen nog niet precies hoe ik dat wil gaan doen.

Ja maar die was al laag door dat HSG onderzoek wat ik heb gehad in maart vorig jaar. Maar na m'n curettage was ie helemaal op z'n dieptepunt 4.3 misschien zelfs nog lager maar ja ze prikken natuurlijk niet iedere keer. Maar 4.3 was net na me curettage.

Ja Thijs weegt nu 4190gram *shock* dus zit nu al boven de gemiddelde lijn! haha hij was al wat aan de "zware" kant bij z'n geboorte maar tis net holle bolle Thijs. Je kan bijna blijven voeden.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    oooh, Koek,.. hier weegt baby nu al 6 pond...

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    voordat 'ie weer gesloten wordt...

Gisteren voor de laatste keer gewerkt.. volgende werkdag eind november...heerlijk.

Nu nog alles afmaken ;)
    Maar eerst feest-weekend. Zondag vieren we verjaardag van Thom en mij

Hoe is het met Thijs, Rianne en met jou natuurlijk

en met alle andere dames?

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Lekker hoor verlof voor mij is het eind al in zicht *zucht*.

Alles gaat goed hier. Rianne en wij proberen ons aan te passen aan het schema van prins Thijs hahaha. Hij heeft alleen onwijze last van z'n ontlasting :(. Das behoorlijk dik soms. Dus wel heel sneu.

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    *zwaai*

Marloes en Thom nog gefeliciteerd met jullie verjaardag.
    En mocht ik mensen vergeten zijn ook nog gefeliciteerd ;)

Ik ben soms heerlijk aan het genieten en soms aan het balen van de meiden, maar dat hoort er denk ik bij.
    Mirthe is een heerlijke meid, maar op dit moment voor mij iets te veel aanwezig en zal dus blij zijn dat ze na de vakantie naar school mag en we niet zoveel meer op elkaars lip zitten.
    Anouk gaat goed, begint nu ook haar eigen willetje te laten zien en ook naar Mirthe toe, dus soms zitten ze elkaar al in de haren, hi hi
    Ze is heerlijk aan het babbelen en de eerste 3,4,5 woordjes zinnen komen al voorbij.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    dank je wel Monique!!! Goed vooruitzicht he, de basisschool.
    Sam mag 5 juli een middagje mee gaan draaien.

Hier gaan we langzaam aftellen voor baby 3. Woensdag nog een laatste groeiecho gehad en baby 3 is het grootst van allemaal en woog dus al 3800 gram. Had een doortastende gyn, die volgende afspraak wil gaan kijken of er al iets aan de gang is (zal natuurlijk wel niet) en dan inleiden plannen... is er nog niks aan de gang, dan wachten we gewoon nog even af.

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Spannend hoor Loes! En jeetje wat een reus gaat beeb nr. 3 worden zeg! Als je nu gewoon nog 3 weken zou moeten.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    ja of 4, net zoals bij Sam en Thom... die hadden allebei ook geen zin om lekker vroeg te komen kijken... dus ik verwacht de volgende afspraak dus ook echt nog helemaal niks

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:D ach het is altijd afwachten

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    afgelopen maandag zat idd alles nog helemaal dicht... dus aanstaande maandag mag ik weer.

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jammer maar het ziet er dus niet naar uit dat het snel gaat gebeuren.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    nee, ik geloof het niet ;)
    De gyn wilde liefst rond de 38 weken inleiden, maar alleen als er zelf al iets gebeurd was... niet met gel of pilletjes aan de slag, dan duurt het vaak zo lang.

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ook hier nog gefeliciteerd Loes :D met je knappe man

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.022
    901
    113
    dank je wel Koek!!!

vandaag al weer een weekje oud, gaat snel

Deel Deze Pagina