Half augustus zijn wij één jaar getrouwd! Tijd vliegt. Hoe hebben jullie dit gevierd? Ik ben op zoek naar inspiratie haha.
Kan er niet over meepraten, maar lekker samen weg of uit eten? Mijn jubileum is vandaag 2 weken uit elkaar
Vrienden van ons doen elk jaar een borrel voor de hele familie en vriendengroep van hen. Wij hebben er zelf niets aan gedaan. Bij 12,5 jaar misschien
Uit eten. Jaar erop hebben we alle vakantiewas gedaan hahaha dus we vieren het niet echt. Als we eraan denken gaan er lunchen of uit eten. Wij zijn ook in dezelfde periode getrouwd en zijn dan altijd op vakantie of net die dag thuis. Hoe meer jaar erbij komen, hoe meer we het vergeten hihi
Wij gingen samen een weekendje weg. Jaar daarna gingen we samen uit eten. We zijn ook weleens met ons gezin naar de dierentuin geweest.
Wij gaan eten in het restaurant waar we toen ook hebben gegeten. Zijn van plan dit jaarlijks te gaan doen. Wij zijn ook in aug een jaar getrouwd. Verder doen wij niet exteem meer.
Wij hadden de toplaag van de bruidstaart ingevroren en deze op de 1e trouwdag samen met de ouders opgegeten. Natuurlijk met een lekker glas champagne.
Op de dag zelf kunnen we meestal niks samen doen omdat we 9 van de 10 keer op vakantie zijn en dan zijn de kinderen uiteraard ook mee.
1 jaar getrouwd zou ik in ieder geval lekker samen vieren. En evt. met de kinderen natuurlijk. Ik zou dit niet doen met gasten erbij o.i.d.. Dat bewaar ik wel voor het 12,5 jaar feestje Bekend met de 'traditie' om de bovenste laag van je bruidstaart in te vriezen en na een jaar te ontdooien en samen te eten? Had je natuurlijk wel een jaar geleden rekening mee moeten houden dan hè haha. Maar dat is in ieder geval wat ik veel zie gebeuren. Dus, lekker samen uit eten, of een dagje sauna o.i.d.? De bovenste laag van de taart opeten.
Gewoon samen een hapje eten. Wij zijn deze maand 10 jaar getrouwd en hebben daar wel een feestje voor gegeven, maar gewoon in de tuin met veel lekker eten en drinken.
Bij ons was de toplaag al op, maar we halen elk jaar een taartje van dezelfde banketbakker. Die eten we met de kinderen en met mijn man zijn ouders lekker op, verder doen we er niets aan. Volgend jaar zijn we tien jaar getrouwd en dan wil ik man verrassen met een weekendje weg oid.
Samen iets eten of uitgebreid eten bestellen als we geen oppas hebben. Dit jaar gaan we een hapje eten met de kinderen er bij.
Dit jaar gaan we op onze trouwdag de keuken slopen in ons nieuwe huis Meestal gaan we rond onze trouwdag lekker uit eten. Ik hoef het niet perse te vieren met iets speciaals of familie/vrienden.