Wat een geweldig verhaal dit.! En nu wachten op de reden van het heropenen van dit topic.. Huis verkocht.? Ons huis moet ook verkocht worden en ik ga zeker voor een Jozef in de tuin.!
Bij ons ligt de goede man ook in de tuin. Deze week vier bezichtigingen.... de noveenkaars brandt ook weer. Ik laat jullie iets weten!
Nee, niet verkocht hoor, maar voor mij de moeite waard om te heropenen Vandaag komen er kijkers om 14.00 De laatste keer dat er een kijker was is nu alweer ruim een half jaar geleden , dus ik ben hier al zo blij mee. Al zegt het natuurlijk niets Ik kan in ieder geval een feedback tegemoet zien. Wordt vervolgd
Wij willen ons bedrijf verkopen. Zou Jozef daar ook bij kunnen helpen of is het alleen voor onroerend goed?
Ben benieuwd, ik heb van de week een josef gekocht op de rommelmarkt voor 0,50 cent (ben op vakantie) als ik terug naar huis ga, begraven we hem in de tuin, bid ik een noveen en ga ik hopen
nou meiden ik heb nog niets gehoord van de makelaar hoe het gegaan is en of ze interesse hebben. even afwachten nog spannend daar komt nog bij dat de eigenaren van ons droomhuis 70 duizend euro gezakt zijn in hun vraagprijs en nu valt de vraagprijs in ons zoekgebied. oh god , laat ons huis aub verkocht worden
Daar geloof ik ook in. Ben echt verre van kerkelijk, maar dat werkt! Mijn neefje zegt dat je ook nog met de knieën op de trap moet gaan zitten. Maar wie weet helpt die 'Jozef' ook wel... Vind het wel grappig. Mijn schoonouders (zijn protestant, ik katholiek) kunnen er echt niet tegen dat ik gelijk roep als ze wat kwijt zijn dat ze naar de heilige Antonius moeten bidden. Zo leuk om ze te pesten!
hahaha o echt? Mijn ouders zijn protestant, ik katholiek, maar als kind is mij zelf door mijn moeder geleerd dat ik naar de heilige Antonius moest bidden als ik iets kwijt was en ook zij gaat echt de deur niet uit zonder haar sleutelhanger van de reisheilige Christoffel.
Jeetje telkens als ik op dit topic stuit lees ik , jezelf in de tuin begraven , i.p.v jozef in de tuin..ik kijk teveel crime series geloof ik
hahaha, ik wou wel mijn hoofd boven aarde houden hoor, wees maar niet bang hahaha, maar stom dat je soms zo raar kunt lezen he? heb ik ook wel eens last van.