Ik wil vanavond eens iets anders maken dan pasta met een rode saus... Nu leek het me wel lekker om pasta met spinazie en gerookte zalm te maken. Maar op internet zie ik allemaal verschillende recepten en ben zelf nou niet bepaald een keukenprinses dus ben de weg een beetje kwijt. Dus ben erg benieuwd naar jullie lekkerste recept hiervoor! Alvast bedankt!
Deze is niet met zalm maar wel lekker! 1 ui 1 bak champignons 1 teentje knoflook 200 gr salami 300 gr pasta (penne of fusili) 450 spinazie alal creme geraspte kaas ui, champignons en knoflook aanbakken. Ondertussen pasta koken. Salami klein snijden en samen met de spinazie door de ui/champignon. Pasta erdoor en alles in een ovenschaal. Geraspte kaas erover en even 5 minuten onder de grill Recept met zalm: gehakte of verse spinazie pakje boursin champignons cherrytomaatjes zalmsnippers verse pasta (tagiatelli of ravioli) ui,
lekker eten wij ook vaak pasta kip/gehakt maar zalm kan ook! 1 pak spinazie a la creme 2 teentjes knoflook 1 ui hmmmmm wij smullen er altij van
Niet met zalm, maar ook erg lekker pasta spekjes (kastanje)champignons spinazie (ala creme of vers in hele kleine stukjes gehakt) knoflook Pasta koken champignons met de knoflook even aanbakken spekjes apart krokant bakken spinazie koken dan door elkaar husselen (zonder het spekvet)
Ik maak t altijd met spinazie à la boursin. Zo te koop in de supermarkt. Op t pak staat ook een recept met gerookte zalm. Lekker makkelijk .
pasta (penne) Spinazie uit de diepvries zalm roomsaus (van maggie) pasta koken spinazie in de pan Zalm in stukjes snijden Roomsasus in een pannetje maken Als de pasta afgegoten is. spinazie een zalm erbij even goed door elkaar husselen roomsaus er apart bij doen Super lekker en simpel!
ik ben ook geen keukenprinses, maar gooi gewoon een zooi deelblokjes gewoon bij de complete macaroni die ik altijd al heb .
Ik eet altijd pasta met spinazie ( fijn gehakte diepvries) Pasta koken, spinazie opwarmen en daar doorheen een paar flinke lepels groene pesto ( potje kant en klaar bij supermarkt) Door elkaar mengen en klaar!!! Beetje geraspte kaas erover kan nog..
Dit vind ik altijd erg lekker! echt makkelijk en een succes Recept - Pasta met spinazie, zalm en ei - Albert Heijn
Niet met zalm, maar dit vinden wij erg lekker. Pasta Diepvries spinazie Roomkaas Gerookte kipfilet Geroosterde pijnboompitten Diepvries spinazie opwarmen, deel van de roomkaas erbij, gerookte kipfilet erbij. Door de pasta roeren en als laatste geroosterde pijnboompitten erbij.
uitgebakken spekjes ui champignons deelblokjes spinazie erdoor boursin er door even mengen met pasta! succes nummer hier!
ik doe zelf weleens spinazie en dan gehakt of stukjes kipfilet. champignons en pijnboompitten btje roosteren en kaas is altijd lekker. erg simpel ben zelf ook geen keukenprinses. stukjes zongedroogde tomaat is er ook lekker doorheen hmmmm krijg er ook zin in :-D
Ipv spinazie kun je ook gerookte zalm met broccoli doen. Benodigdheden: Pasta Broccoli Gerookte zalm Creme fraiche Pakje vis-dille saus Pasta koken volgens verpakking Broccoli in kleine roosjes snijden en kort stomen of koken. Vis-dille saus aanmaken met wat water en de creme fraiche toevoegen aan de broccoli. Gerookte zalm in snippers snijden en toevoegen aan de broccoli met saus. Na toevoeging van de creme fraiche en de zalm het geheel niet meer laten koken maar even kort warm laten worden. Eventueel bestrooien met geroosterde pijnboompitjes
Ik zie het sonja bakker recept nog niet staan. heel lekker, eten we regelmatig. Ik maak hem met: diepvriesspinazie boursin cuisine (light) kipfilet pasta. Pasta apart koken. Kipfilet in blokjes en gaar bakken. Kip uit de pan. en in dezelfde pan de spinazie laten 'smelten'. daarna de boursin erbij en aan de kook brengen. Kip erdoor en klaar! Echt super easy, en heeeel lekker.
Wow! Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb net maar een pak spinazie boursin gekocht, spekjes (ipv zalm) champignons en ui en een zak penne. Ben benieuwd of het ons zal smaken.