Jouw kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefje06, 13 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.858
    2.845
    113
    Noord-Holland
    Twee keer niets. Ik werk voor mezelf en man voor een Japans bedrijf. Daar hadden ze dit jaar een kerstdiner op kantoor "neem je eigen hapjes mee" o_O en gister hadden ze nog een kerstborrel... via teams... met je eigen drank. Heel bijzonder :|

Maar sommige patienten hebben een pakje thee of chocolaatjes mee en dat vind ik wel heel lief :) niet nodig maar wel leuk als waardering.

2. 86Elise

86Elise Actief lid

19 nov 2011
    337
    48
    28
    Wij konden kiezen uit een aantal producten,ik heb gekozen voor een rituals pakket waarde ong €40.

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.486
    4.310
    113
    Vrouw
    Wij krijgen elk jaar een pakket met producten uit de omgeving, koekjes, chocolade, honing, crackers etc… en daarbij ‘groene’ kado’s. Dit jaar een sjaal en echt de lelijkste tas die ik ooit gezien heb :D gemaakt van gerecyclede jeans. Echt heel heel lelijk! Deze zit nu in de wasmachine met een pakket dylon, kijken of hij in het zwart wel oké is…

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.216
    1.887
    113
    Vrouw
    Die van mij ga ik morgen zien.
    Man heeft'm gister gekregen. Hele leuke doos, heel feestelijk in gepakt.

Zit er een kerststol in. Meer niet
    :roflmao:

Agh ja.. iets met een gegeven paard.

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.216
    1.887
    113
    Vrouw
    Inmiddels mijn pakket gekregen en ben heel blij! Een mooie rugtas van Nörlander met daarin een waterdicht picknick-kleed, koeltasje, icepack en glazen waterfles.

Echt een mooi pakket. :thumup:

Eefje00 en Mammavantwee vinden dit leuk.
  6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.103
    10.469
    113
    De score dit jaar:

- wat we onszelf geven: prima doosje met veel verschillende 0.0 biertjes, kant en klare mocktails en een fles 0.0 gin op fruitbasis, en wat zoetigheid, sapje en crackertjes.
    - van het ziekenhuis: 2 flessen wijn. Die negeer ik, uiteindelijk neemt iemand ze wel mee.
    - van het stafbestuur een cocktail pakketje. De sterke drank staat naast de wijn, de shaker en inimini ijsblokjes vorm heb ik meegenomen.

Dus een wat matige score door de hoeveelheid alcohol dit jaar.

7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ikzelf een pakketje met eten, kaas en een flesje wijn.
    Man heeft er 3. Een doos met eten,kleine flesjes appelsap en sinaasappelsap. Een boek en een groot stuk chocolade los in de vorm van iets wat met z’n beroep te maken heeft. Nog een doos met vooral eten, en een koelbox met 2 kleine icepacks voor erin. En dan heeft hij nog een groot pakket van rituals gekregen.

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    12.956
    11.881
    113
    Ik had keuze uit cadeaubonnen en daar heb ik Rituals producten van de gezichtslijn van gekocht. Mijn huid lijkt daar goed op te reageren.

Deel Deze Pagina