Dan heb je een standaard pakket per doelgroep. Voor elke werknemer uitzonderlijk naar de vragenlijst kijken en op basis daarvan wat samenstellen is echt persoonlijke aandacht (en per werknemer meer werk). Oh.. en sommige getrouwde vaders willen ook best puberdingen
Ik krijg meestal een bon van tintelingen of iets in die zin. Mijn man heeft een smoothiepakket gehad. Met een smoothiemaker voor 2 flessen die je dan kan meenemen, fruitsnijsetje en ijsvormpjes. Heel leuk dit jaar.
Ik krijg hem maandag. Vorig jaar was het een leuk pakket met nog een cadeaubon van 20 euro erbii en voor de fulltimers was het meer. Ik verwacht hem dit jaar vergelijkbaar. Mijn man kiest al jaren voor een cadeaubon van 100,- en ze gaan sushi eten. Mijn zoon heeft voor het eerst een kerstpakket gehad van de supermarkt waar hij werkt. Een echt puberpakket met alleen maar lekkers denk dat hij hem voor de kerst op heeft
Haha dat is toch wel echt leuk. Zeker voor je eerste kerstpakket is dat helemaal super. Benieuwd of hij dan nog gaat delen met jullie
Wij kregen de thee, het afbakbrood en de jam.. en gister bracht hij een koekje maar had zelf al een reep chocolade, blikje cola en koek op
Wij hadden de keuze uit een traditioneel kerstpakket, vegan kerstpakket of donatie. Alles t.w.v. van € 50,-. Daarbij een hele mooie puzzel van 1000 stukjes. Volgende week vrijdag hebben we een groot eindejaarsfeest met overnachting en we krijgen een 13e maand. Al met al ontzettend verwend. man en ik werken bij hetzelfde bedrijf dus krijgen ook hetzelfde.
Nee beter van niet idd. Ben wel benieuwd. Mijn puber mag zijn eerste kerstpakket bij de AH gaan halen.
Ik werk bij het Rijk en wij krijgen elk jaar een cadeaubon (meestal VVV of zoiets) van 70 euro, die dan digitaal in de spam box beland. Erg fijn en een mooi bedrag, maar wel heel onpersoonlijk. Vroeger kregen we een klein pakketje met een bon van de werkgever zelf, nu is dit de laatste jaren zo centraal vanuit Den Haag geregeld.
En man heeft voor €100 aan bol.com bonnen gekregen. En een persoonlijke kerstkaart van zijn manager, leuk! Hij heeft zelf ook 20 persoonlijke kaarten geschreven voor zijn medewerkers.
Wij kregen een magazine met daarin een code om zelf wat uit te zoeken. Ik heb een cocktailset uitgezocht. Ik vond het ontzettend onpersoonlijk.. Mijn zoon heeft zijn eerste kerstpakket gehad van zijn bijbaantje bij de action. Erg leuk pakket! Donderdag krijgen we nog een pakket van school Man heeft nog niks.
Wij hebben een standaard kerstpakket met een vvv bon van 25 euro en een persoonlijke boodschap van onze finance manager gekregen. Ik kreeg geen kaart maar een gesprek… hij vond het te onpersoonlijk om via een kaart te vertellen dat ik een kerstbonus van 1000 euro!! krijg. We kampen met personeels tekort op mijn afdeling en ik heb aardig wat overuren moeten draaien om alles bij te houden. Deze week hebben we nog een kerstborrel waar je lootjes krijgt en mooie prijzen kunt winnen. En wij mogen met kerst altijd per afdeling buiten alle uitjes vanuit het bedrijf en de personeels vereniging om nog een diner plannen. dus ja al met al erg tevreden!
Ik mopperde tegen m'n man dat ik graag volgend jaar een kerstpakket wil, dat hij maar iemand moet betalen om dat te fixen. Maar.. ik had wel al iets gehad van m'n vrijwilligerswerk: den happy soap adventskalander