Hoi! Vandaag onze joolz day binnen gekregen! Helemaal blij mee! Alleen het inklappen lukt ons (zelfs na het kijken v filmpjes) niet. Wat doen we verkeerd? Wat is de truc? In de winkel leek het oh zo makkelijk.. Hoop dat iemand tips heeft voor ons? (Of zal er iets mis zijn met de wagen ) Alvast heel veel dank!!
De stang nog een extra stukje induwen, nadat je die hendeltjes al hebt ingedrukt. Een beste tik tegen het handvat (die stang) helpt ook.
Ik zou zeggen, gooi je gewicht erin, ik duw met m'n heup of buik (nu dan even niet..) tegen de stang/handvat.. Extra tip
Inderdaad een flinke klap op het handvat geven en dan aan de middelste (gebogen) stang omhoog trekken. Het wordt na een tijdje makkelijker!
Hoi, Wij hadden hetzelfde probleem, waren zelfs van mening dat ie gewoon kapot was. Uiteindelijk aan buren gevraagd (hebben ook een joolz en zijn dus ervaren). De truuk is om hem iets naar voren te duwen en dan pas naar beneden. Maar in het begin is het echt stroef door de nieuwigheid. Tip: als het je lukt, doe het dan gewoon een paar keer achter elkaar. De komende tijd lekker vaak doen, zodat ie zometeen heerlijk soepel is. Succes!
Haha! Ik heb dus ook t gevoel dat ie kapot is. In ieder geval: daar ben ik bang voor! Maar begrijp ik goed dat je het handvat dus wat moet induwen als het ware? En moet je dan die 2 knopjes aan de onderkant ingeduwd houden?
Ha! Gelukt!!! Yes! Inderdaad even een handigheidje icm de stroefheid van een nieuwe wagen! Thanks meiden!
Wij hadden het ook toen we hem kregen. Kijk even het filmpje (10x) op you tube... En dan oefenen.. Het duurde even voordat we m doorhadden maar daarna is het heel makkelijk. (alhoewel sm na 2 jaar het nog niet begrijpt)
Hier lukte het eerst ook niet! Maar inderdaad knopjes indrukken, stang naar beneden duwen en voor het laatste stukje gebruik ik altijd even mijn buik. Als het je straks lukt, dan denk je echt: oooooooh zo simpel! Uitleggen is lastiger je moet in ieder geval even doorduwen.
haha grappig dat iedereen dat heeft. Wij waren al gewaarschuwd door vrienden, die waren ook overtuigd van een kapotte wagen en terug in de winkel bleek het erg simpel. Wij hebben dus bij aankoop in de winkel beiden geoefend en toe ie geleverd werd nog een keer thuis. Eerst die knopjes, dan de stang naar het frame toe duwen (hij moet dus inschuiven) en dan pas naar beneden. Succes!