2 vragen - Hoe zou je Moze uitspreken? (Vind Mozes erg mooi, maar dat past niet bij de stoere, moderne naam van onze zoon.) - Andere suggesties voor jongensnamen? Namen die we wel mooi vinden, maar het niet gaan worden: Figo, Jari, Lyon, Davi
Moze als Mooz.. maar ik ben er niet kapot van. Misschien nog; Elon Milo Nilo Aron Rune Tibo Mias Quin Owen
Bedankt voor de inspiratie! Ik ook niet, maar m’n partner vind Moos heel leuk en we hebben nog maar een paar weken
Ik vind het wel echt een stoere naam, zal het als Mooz uitspreken. Andere suggesties: Kane Dean Jack Jake Vic Lev
Zoals het er staat: als moo-ze/zuh. Andere stoere jongensnamen met 4 letters: Zayn Zion* Zack Sepp Xavi Leon Vigo* Ravi* Javi* Jani* Dani* Sten Stan Stag Boet Duuk Loek Quin Ryck Wess Bink Boyd Mias Jens Rens Mats/ Mads Olle Rhys Nino Mick Die met een sterretje* zijn net even anders (gespeld) dan wat jullie mooi vinden, maar welke niet kunnen. Misschien kan het met net een andere schrijfwijze wEl?
Bedankt voor de inspiratie! Zie wat namen die ik heel leuk vind, dus m’n partner mag ze zo ook even bekijken en hopelijk hebben we een match
Ik zou het ook uitspreken als Moos, wat ik ook een erg leuke naam vind. Nog wat andere suggesties Rune Daks Fijs
Ik zou er moze [moozu] van maken. Moos zou ik gewoon als moos schrijven, ik ben allergisch voor al die originele en creatieve spellingen van gewone namen. Maar ik zou eerder een naam nemen die jullie allebei top vinden.
Dit inderdaad. Ben benieuwd of jullie inmiddels uit de geopperde namen hier samen wat hebben kunnen vinden.
Aron, Ravi en Mika staan op de lijst! Heb zelf een voorkeur voor Ravi, partner neigt toch meer naar Davi. Met nog maar 1 letter verschil zouden we er toch uit moeten komen
Sluit ik me bij aan. Zag trouwens dat Davi in de lijst stond met 'vinden we leuk maar wordt het niet'. Vanwaar is ie voor je partner nu tòch in de running @TO?
Davi lijkt alsof David verkeerd geschreven is. Of spreek je dit uit als Deevie? Beide geen fan van. Ravi en Mika vind ik persoonlijk wat mooier.