We hebben al een zoontje Wessel en krijgen nu een dochter, Wat vinden jullie van de namen: Bailey of Joy
Bij Bailey(s) denk ik gelijk aan drank. Ik ken iemand die Joy heet, ze is alles behalve een Joy om je heen, dus ik heb er persoonlijk geen leuke associaties bij.
Vind ze ook beide niet passend Bailey idd denken aan drank En joy aan plezier haha Mischien Joyce Vind ik dan leuker
Bailey is drank en geen naam. Joy vind ik een leuke naam alleen past het niet echt bij Wessel. Maar ach ze gaan uiteindelijk beiden hun eigen leven krijgen dus dan maakt het niet meer uit dat het niet meer bij elkaar past.
Bailey vind ik een drankje en meer een jongensnaam... Joy erg leuk, maar vind het niet zo passen bij Wessel...
Naam van tweede kind hoeft toch ook niet in straatje van de eerste te passen? Ik zou iig voor Joy gaan. Ken zoveel dieren die Bailey heten dat ik het dan snel niet meer als mensen naam kan zien
Bailey sowieso niet, ik vind het een drank en áls ik het als naam zou horen, zou ik aan een jongensnaam denken. Joy is absoluut mijn smaak niet, en ik vind het ook echt niet bij Wessel passen.
Joy! Joy vind ik leuk, vrolijk en.. Nouja, gewoon 'joy' Bij Bailey moet ik inderdaad aan de drank denken..
Joy. Bij Bailey denk ik ook teveel aan de drank en aan huisdieren. Vind ze beide niet bij Wessel passen (want Wessel is Fries / Nederlands / Duits en Bailey en Joy Engels) maar dat vraag je niet Ik zou dan eerder gaan voor bijvoorbeeld Joyce. Of: Agnes - Alexandra - Anna - Anne - Annika - Caroline - Cecilia - Charlote - Christine - Edith - Elise - Elke - Emma - Esmee - Eva - Hannah - Hanne - Heike - Helena - Hester - Ina - Iris - Isa - Isabelle - Jeanine - Jennifer - Jenny - Josephine - Julia - Lara - Laura - Lisa - Louisa - Lynn - Maria - Marrit - Melanie - Merel - Mia - Nora - Rosa - Sam - Sara - Sophie - Vanessa - Vera - Veerle - Yvonne