joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi dames, ik heb een redelijk druk weekend achter de rug daarom dat ik er niet veel was. ik heb niet meer getest. ik vind het een zonde van testen omdat ik het gevoel heb dat het toch maar weer negatief zal zijn. ondertussen ben ik wel al een eindje overtijd. en ik voel niets aankomen hoor. ik heb ook nog geen moodswings ( wat ik normaal voor men ongi wel heb ) en ook nog geen zin in chocolade. mmmm tog raar hoor. ik heb wel al eerder hele lange cyclussen gehad maar na de zwangerschap was ik redelijk geregeld. ik heb ook steekjes in mijn borsten zo nu en dan. ik word er helemaal gek van !!!!! morgen ga ik met mijn vriendin mee naar de genecoloog en ik heb echt zin om te vragen als hij niet even wil kijken. maar dat doe je natuurlijk niet he haha. nog even afwachten en 4 december mag ik er heen.

@patricia: dikke proficiat nogmaals. dikke streep he :p
    aan de nieuwe meiden: welkom

sorry als ik vergat op iemand te reageren maar ik moest weeral een heel stuk lezen en dan sla ik soms wel eens wat over .

2. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Gisteren ongie geworden. Helaas. Dus wij gaan op naar de volgende ronde.

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Mijn nicht is vannacht bevallen van een gezonde zoon. De naam die zij gekozen heeft is ook de jongensnaam die wij in gedachte hebben (alleen wij zouden het anders schrijven)

Wat moeten we nu doen? Ik neig ernaar om een andere naam te bedenken, maar mijn man vindt dat we dat niet moeten doen omdat we er anders spijt van krijgen.

Het is niet dat ik dagelijks bij haar over de vloer kom, maar we komen wel op verjaardagen bij elkaar en ook van haar zussen en hun kinderen (al met al zeker 12 x per jaar en nog eens een keer tussendoor op visite)

Ik vind dit best lastig hoor. Misschien maak ik me wel druk om niks en (als ik zwanger mag worden) krijgen we wel een meisje.

Wat vinden jullie?

X Linda

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat lastig zeg.
    Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.
    Misschien word het wel een meisje, probleem opgelost!
    En kijk eens rond naar een andere naam die jullie samen net zo leuk vinden.
    Anders gewoon doen!!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    12x per jaar vind ik best veel ;) !! Dat is gemiddeld 1x per maand... Ja dan zou ik het niet doen denk ik, wat stephanie zegt vind ik wel een goeie! Kijken of jullie nog een andere leuke naam tegenkomen. Maar iig wel gefeliciteerd :D !!

Grace: Balen nog niet ongi en verder ook geen duidelijkheid!! Dikke knuffel!!!

Verder sorry geen puf om te reageren..

6. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    sam voel je je niet zo goed vandaag? of ben je gewoon nog altijd zo moe?
    is het niet eens een idee om jildou eens op visite bij je ouders te sturen en eens goed uit te rusten?

7. Amle

Amle Niet meer actief

Stephanie: gefeliciteerd. Inderdaad heel snel.... maar dat gaat vast wennen!

Linda2: oeh, da's altijd lastig. 12x per jaar vind ik ook nog best wel vaak... maar het is uiteindelijk jullie kind. En hij moet er wel zijn hele leven mee lopen. Je moet er dus vooral zelf achter staan!!

Hier: .... nog steeds niet ongesteld. Zit nu al op een cyclus van 37 dagen. Het moet nu toch echt komen gewoon hoor.... anders ben ik straks ongesteld op het moment dat mijn hubbie eindelijk weer thuis komt (na 4,5 maand)....

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Amle balen..

Grace: Ik ben ontzettend misselijk s nachts en slaap daardoor ook niet. En overdag ook nog misselijk. Dus ja, heel fijn..
    Jildou naar m'n ouders brengen wordt hem niet, want die werken! En ook schoonouders werken. Gelukkig is ze heel makkelijk hoor, en gaat ze zometeen ook nog even naar bed, dus ik ook ;) !! Godzijdank heb ik geen latst van haar dus ;) !!

9. Amle

Amle Niet meer actief

Sam8: vreselijk hé, dat misselijk zijn. En dat is natuurlijk extra lastig als je ook al een kleine hebt rondlopen. Sterkte daarmee en inderdaad maar lekker samen 'op tuk'.

Ingie: balen dat je ongesteld bent geworden. Maar weer met volle moed de volgende ronde in!

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Grace aah meid dit is ook niks he....hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! En ik zou gewoon eens vragen aan de gyn hoor.....waarom niet?
    @Stephanie, oke wel fijn dan dat je niet zo hebt hoeven te wachten zoals sommige meiden hier, niet?
    @Amle, balen zeg!!!
    @SAm ah s`nachts ook misselijk dat is minder he!!! Rust maar goed uit overdag!!!!

Hier geen weeïg gevoel meer, gister bij lachen voelde ik het echtaan mijn banden leek het wel!!!
    Nog even geduld! Ook blijft mijn temp op de 37,3 hangen!!

11. Amle

Amle Niet meer actief

Cindy24: heb je een regelmatige cyclus? Er zijn bij matcare nu testen die al tot 6 dagen voor de NOD kunnen testen... misschien is het wat (voor de ongeduldigen onder ons ;))

12. Alita

Alita Niet meer actief

ah nee hoor ik wcht wel af hoor, ik heb hier van de kruidvat liggen en die zijn best gevoelig dus ik zou al een dag voor mijn nod kunnen testen maar ik wacht wel af!!!

13. Amle

Amle Niet meer actief

Haha, ok. Maar ik zou het me heel goed voor kunnen stellen.
    Als ik 1 slechte eigenschap heb, dan is het wel ongeduldig zijn... haha. Toen wij voor de 1e bezig waren, heb ik uiteindelijk 3 dagen voor de NOD getest....en positief toen!
    Succes met wachten en ik zal duimen voor een positief resultaat!

14. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    He Grace, wat vervelend zeg... Was je al naar de ha geweest? Anders zou ik dat toch eens doen, dan kan ie mischien een bloedtest doen? T blijft zo wel erg lang spannend voor je.

@linda2: kun je de naam niet net een klein beetje veranderen bijvoorbeeld? (in klank) Als jullie deze naam geweldig vinden en niks anders minstens net zo leuk vinden zou ik hem echt gewoon gebruiken hoor. Tis jullie kind en jullie hebben deze naam voor jullie kind uitgekozen. En ach, wie weet is het een meisje!

@cindy: klinkt spannend! Nog even geduld meid!

@sam: Wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg, gelukkig dat je dan overdag even een dutje kan doen.

Hier word het spannend.... Ik ga morgenochtend een test doen. Ik weet niet precies wanneer ik ongi moet worden maar ik denk zelf dat m'n ei nu twee weken en twee dagen geleden is. Ik wilde eerst wachten tot het weekend omdat ik dan zeker minstens op m'n nod zou zitten, maar m'n liefje wil dat ik het morgen doe, hij is nog ongeduldiger als ik!!
    Wish me luck! :)

15. Amle

Amle Niet meer actief

Linda26: succes! Zal voor je duimen.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Linda26 ik duim..

Ja ik had lekker kunnen slapen als die vervelende jackrussel van mij niet een boekje sloopt van Jildou en vervolgens Spike gaat irriteren.. Dus ik was weer wakker :(

17. Alita

Alita Niet meer actief

@Sam ahhhh het is je niet gegund he!!!!
    @Amle, nee voor mijn nod testen wil ik niet want je hebt nog altijd een kans dat het foutgaat en daarbij is het mischien te vroeg waardoor je neg test en als ik dan nog even had gewacht had ik gelijk een antwoord snap je?
    @Linda26 ahhhhhhhh spannend meid!!!! Succes, hoe voel je je nu nog goede voortekens?

18. Amle

Amle Niet meer actief

Cindy: snap het zeker. Vind het dan wel knap van je dat je 'zo lang' kan wachten. Zoals ik al zei; ik heb totaal geen geduld.... vandaar nu ook mijn frustratie dat ik nog steeds niet ongesteld ben en me gelijk de raarste dingen in mijn hoofd haal :(

19. Alita

Alita Niet meer actief

haha maar jij hebt geen sex gehad rond je vruchtbaaerste dagen?
    Ja ik kijk wel wat de week me brengt snap je. maar ik weet nu toch wel bijna zeker dat ik zaterdagmorgen test!! Het wordt me nu veels te spannend en dan heb ik lang genoeg gewacht!!!

20. muisje14

muisje14 Niet meer actief

@Linda26 Ik zal voor je duimen meid!
    @Sam: Balen dat je je zo misselijk voelt. Weet, het gaat weer over. Was je bij Jildou ook zo misselijk in het begin?

Mijn banner staat op mijn langste cyclus ingesteld, maar ik heb al wel wat dingetjes waarvan ik denk... zou het?

* Mijn borsten zijn voller en groter en doen zeer, niet echt steekjes maar een geheel van pijn. De hele borst voelt gevoelig. Moeilijk uit te leggen hoop dat jullie het snappen haha.

* Moet echt vaak plassen (en niet echt super veel gedronken of zo, gewoon) Gisteren bij schoonouders 4 x weggeweest in 4 uur. Toen thuis ook nog eens 4 keer en vannacht een aantal keer. Kan me nog herinneren dat ik bij Bas vlak na innesteling (achteraf gezien) ook heeeel veeel moest plassen.

* Ben heel moe, wil eigenlijk lekker in mijn bedje gaan liggen, maar dat kan niet, want Bas is ziekjes. Waarschijnlijk zijn tandje die door gaat komen

* Zwaar gevoel in mijn buik en af en toe steekjes.

*En een rustig gevoel. Normaal zou ik uit nieuwsgierigheid al getest hebben. Nu heb ik zoiets, ik wacht af

Hmm toch nog een lang verhaal geworden
    X Linda

Deel Deze Pagina