je baby laten huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kwekijzer, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik heb ook een beco butterfly..! Heel fijn! Maar nu heb ik voor mijn werk een bondolino aangeschaft bij www.babybij.nl en ik denk dat mijn verslaving is begonnen... Je raadt het al: die wil ik ook! ;) haha!

Ik weet niet welke ik fijner vind, maar ik weet wel dat ik de bondolino (zomerversie) echt geweldig vind.
    Simon heeft meer ruimte achter zijn hoofd om te kijken. Het is heel makkelijk om doen en je hoeft geen bandjes te verstellen. Met de beco wel. Maar de bondolino durf ik (nog) niet in mijn eentje op de rug te doen. Met de beco kan dat vrij makkelijk.

Ga je er ook eentje aanschaffen?
    (bij www.babybij.nl kun je er ook eerst eentje lenen en uitproberen)

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik heb een bondolino, maar ik vind hem voor op de rug eng. Daarnaast heb ik een nichtje die ik overtuigd heb dat een babybjorn niet goed is en die wil er nu ook iets van een bondolino. Ik zit erover te denken ja, om zoiets er naast aan te schaffen en dan kan zij van mij lenen. Ik draag verder graag hoor, maar ik kan het niet lang. Rugdragen is minder zwaar, alleen ik vind het dus een gedoe om Veerle op mijn rug te krijgen, zweet breekt me iedere keer uit.

Bedankt voor de tip!

Maar ok, is inderdaad erg OT:D

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    weet dat t off topic is, maar wat is er mis met baby bjorn ? ik ben er zeer tevreden over

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Het is niet zo goed voor de heupjes wordt gezegd, het gewicht van het kindje hangt in het kruis. De rug is verstevigd waardoor het de natuurlijke houding van het kindje niet ondersteund. Aan een babybjorn zit ook een max. draagtijd, bij een draagzak zoals een bondolino niet, daar mag je zo lang mee dragen als je wil. Verder is het vaak zo (ik weet niet of het met alle zakken zo is, maar met de bondolino in ieder geval wel) dat het gewicht van het kindje door de brede banden heel goed verdeeld is, wat het draagcomfort verhoogd. Uhem...nu heb ik ook wel een beetje een verkooppraatje gehouden. In ieder geval kan ik er wel achter staan wat het bezwaar is mbt een babybjorn, maar ieder moet het voor zich bekijken natuurlijk.

5. misa

misa Niet meer actief

Eens. :)
    @Suenne: er is een draagdoektopic gaande. Misschien leuk om eens te kijken.
    En dragen met de bondo op de rug vind ik ook eng. Maar oefenen zou kunnen, misschien al zitten of staand voor het bed?

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

@Misa, ik bedoel dat als een kindje nog niet aan de fles toe is en het wel huilt. Daar had iemand het over. Borst kun je altijd geven.

Verder over de draagdoek @ZG, ik heb een Bykay, dat zijn zoveel lagen stof dat ik niet mn boek uitkrijg daarmee hihi. Maar ik bedoelde ook als ze huilde en ik had haar op de arm. Dan legde ik haar voor me, ze zat toen vaak in een dikke doek omdat het een koude winter was. Of ophouden, maar eerst na de bevalling ging dat vrij moeilijk.

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    aha oke, nouja ze zit er hier nooit zo lang in

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dragen was hier ook een verslaving
    heb 7 doeken en een mei tai :)
    En als zoey dr huil uurtje had deed ik haar in de doek en het was klaar
    Ook sliep ze er in aangezien ze anders echt niet overdag wou slapen

9. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ben je er mee gestopt dan Melanina? (ik lees was een verslaving)

Lukt het minder goed om te dragen met doeken dan als ze wat zwaarder worden?

Deel Deze Pagina