Bedankt voor jullie geruststellende berichten. afgelopen week gaf ik I een hapje en deed daar echt maar een hele inie minie beetje pindakaas conform advies cb..resultaat overgeven overgeven overgeven, 1,5 dag. Nu weet ik niet of het door het hapje zelf kwam of dat kleine beetje pinda.
Ik had wel eens eerder een hapje gegeven dus het was niet haar allereerste keer. Het kan wel zijn dat dit de 1e keer dit potje/smaakje was maar ze heeft sporadisch (voor de behandeling wel vaker) hapjes gehad.
Ik geef ecgt nog geen pindakaas hoor, eerst maar gewoon neuttale hapjes, 1 soort per keer en dat n paar dagen kang. Pindakaas komt later wel, als t maar voor 8 mnd is (en dan nog, in de tijd van mn zoontje speelde dit hwlemaal niet en iscer nou ecgtvm zoveel pinda allergie?)
Vakantiegroetjes van mij! T is heerlijk maar ook hard werken met de oudste die pas na 21:45 slaapt (altijd slechte slaper anderr omgeving) en de kleine die elke 3 uur voeding wil dus echt uitrusten is niet helemaal een optie haha Oudste is ook tegen 7:00 wakker dus alles zo stil mogelijk houden tot 8:00 is ook uitdaging
Ai ja dat is t nadeel met die kleintjes op vakantie. Gelukkig geen tijdsverschil dat is nog erger! (Zo zat ik met mn zoontje regelmatig al om half 7 beneden omdat t dan in nl al half 9 was). Geniet er nog wel even van voor zover t kan! En dan in deel 2 verder!