haha joepie! Ik heb vorige week met de 3e jaars mijn moeders voor moeders dvd bekeken, ik geef ook voortplanting en zwangerschap enz.
Sotje? Was dah? Slaapsiroop ja dat kan het best zijn Guppie dat ze daar last van heeft, ppffftt kun je dan zoeken he op zo'n moment. Emi trekt zich inmiddels op tot ze op haar knietjes zit aan de bank enzo. Jan had haar vanmiddag bij de bank neergezet op haar voetjes en toen bleef ze wel ff staan spelen.......Gaat echt veels te snel hoor.
ok, ik vond die destijds een beetje saai. Ik viel elke keer in slaap, heb 'm nooit volledig gezien, of kwam het door de hormonen hahaha! Ik geef biologie in klas 2, 3 en 4.
guppie ik wou ook altijd groot gezin gezelligheid en druk ,maar voor moeder is het best heftig , dan weet ik nu als ervaren mama ,maar goed ik doe ook meeste dingen in mij eentje met een man die veel werkt ,,maar weetje wat me opvalt iedereen vraag nu al wanneer komt een 3de tjeetje selmen is niet eens een jaar , dan zeg ik komt niet ,kijken ze heel raar ook mij vriendin vind maar raar dat ik bij 2 hou ,gedachten van als een overleed blijft maar eentje over , tja ik zie genoeg grote gezinnen waar weinig contact hebben dus daar ga ik niet voor doen hoor
brutaal vind ik het als mensen zoiets aan je vragen... Stel je voor dat je niet wil, al bezig bent en dat bv het niet meer lukt?
Ff snel bijgelezen.... Mirella, leuke banner! Maar vond die andere allemaal ook leuk Peggy, have fun met passen! Hier ook jurken gepast, hahaha, maar was nix, heb nu hoop op de rest van m'n bestelling gevestigd! Hahaha Esther, ik ga gelijk door naar huis na de Lama's, dan MOET ik douchen hoor Ach Guppie, je bent haar mama, hoe dan ook houdt ze zielsveel van je Balen van die krampjes, pffff! Maritje gaat met de dag meer kletsen en doen joh, vind het zo gezellig, komt ze met dat blije koppie op me af luid "wha wha wha" roepend Heb nog een leuke foto gemaakt, hoe ik haar vandaag aantrof, komt later nog ff
ik vind het ook brutaal joepie idd stel je voor bij mensen die niet lukt pfff ik vraag zelf nooit zo iets , zelf mensen met een kind dat is hun keuze toch of niet wil , toen ik voor selmen aan het oefenen was , kreeg ook steeds de vraag van een iritante buurman ,ik zei altijd dat bij een blijft maar hij hield nog altijd vol met zijn vragen , tja ik zei nog steeds blijft bij een , terwijl bezig was voor2de de gezichten later toen ze hoorde van mij zwangerschap hahahahahah heerlijk vergeet ik nooit meer , somige dachten ook per ongeluk
Oh ja tuurlijk duh S.O tje haha muntje valt Vind het zo'n bizarre reden om 3 kinderen te nemen voor als er eentje iets overkomt........of ligt dat nou aan mij? En verder inderdaad waar bemoeien ze zich mee zeg.
nou ja, we hebben nu een vast bedritueel dus ik verwacht wel dat het inslapen gewoon zal lukken. Vanavond heeft ze 1 keer gehad, want daarna kwam Rinaldo thuis en hij bedacht dus dat het daarvan zou kunnen komen. Het duurde wel iets langer, maar ze sliep nog snel in hoor! Ik heb voor de overdag slaapjes nu ook een (ander) ritueel en als we beginnen met zwaaien naar de vaste dingetjes gaat ze al in haar oogjes wrijven, werkt goed dus!
Haha Marieke bahbah vieze marieke onder de douche Begint het al vroeg? Truus nee december, toch Guppie?