timo en emi gezellig daten mirella nee een 2de zwangerschap is zeker anders dan eerste , tja kriebels daar kan ik niet mee over praten sterkte met je haar uitval ook romano zo pissig om toetje hahahahah eigenwijs ventje hier is idd rustig iedereen bankhangen? heb lekker rustig ook , zit aan koekjes van sintmaarten haha zo veel snoep echt niet goed voor mij
Haha Timo zal ff kijken of naar jou komen een optie is. Waar woon je ook al weer? Moet ik ff kijken of mama dat wil met het ov.
Leuke nieuwe banners idd, had ik ook nog niet gezegd. En idd de 1e keer zwanger dat komt nooit meer terug. LIjkt mij ook dat een 2e x toch heel anders zal zijn.
dat ze afwassen zo leuk vind heeft ze echt niet van mij hoor haha maar goed ze doet het super afdrogen nog nou prima hoor hopelijk straks selmen ook zo'n schoonmaak liefhebber emi je mag hier stage komen lopen hoor voor afwas cursus je papa zal wel blij mee zijn
Haha Meesa met een beetje geluk hebben wij straks een vaatwasser maar ga haar wel leren afwassen hoor. Enne dan komt ze bij Selmen lepeltjesrace doen als ze groot genoeg is
Oh jullie zijn allemaal zo'n schatten! In tijden van nood ben ik zo blij dat jullie er zijn Ik had toch verteld dat ik dat dat Ymke krampen had? Dacht ik vanmiddag dus weer, want als ze een scheet liet was het even over. Maar ik dacht dus dat ze niets nieuws had gegeten, wel dus... Slaapsiroop! STOM! Per direkt mee stoppen dus, want we denken dat ze 's nachts ook wakker wordt van de krampen. Maar ik heb vanmiddag ook een hele leuke middag met haar gehad hoor. Heb lekker tijdschriftjes gelezen toen ze aan het spelen was, en ze was zo vrolijk... Dan vergeet je het ook wel weer snel! Ze kan nu ook lopen langs de muur, en ze loopt al verdomd snel zeg! Oh Anita wat goed! Dat zal idd een hele opluchting zijn zeg! Sja Meesa, ik ben me dus ook echt aan het voorstellen hoe mijn leven (even egoistisch zijn) eruit zal zien als we het bij 1 kindje houden! Ik heb altijd een groot gezin gewild, maar bij een ander zie je alleen de mooie kanten. En dat heeft het absoluut hoor, maar het gaat niet altijd even makkelijk. Ik weet het gewoon nog niet, maar ik heb ook nog tijd gelukkig! Marieke, ik houd me dus altijd groot bij Ymke, al zal ze het best voelen. Maar hoe ze naar me keek toen ik jankend Rinaldo aan het bellen was... Pff had het wel anders gewild, maar soms... haha jij ook al een innige band met de pakketbezorger! (hier net zo hoor ) Peggy Ymke was 3 maanden en 3 wk bij de eerste tand, heel vroeg idd! En dat topic... Ik werk dus met zulke kinderen, dus ik zie dagelijks wel dat Ymke het 1000 maal beter heeft, dat is ook het mooie van mijn baan vind ik. Ik vind het mooi dat ik iets voor een ander kan betekenen, maar ik blijf ook met mijn benen op de grond staan! Oh Mirella, wat een super leuke banner! Hoeveel heb je er nou gemaakt voordat je tevreden was Jammer van het eten... Ow dat emo gedoe heb ik even geen last van Meer dat ik mezelf de put in zit te praten, niet fantastische zwangerschap, drama bevalling en nu... Maar goed, dat is met vlagen hoor. Echt niet de hele dag! Oh ik ga NU de adressenlijst mailen ik geef gewoon de Ymke de schuld haha Truus, vandaag 2 keer een half uur. Maar beter dan niks toch!
hahaha prima idee esther joepie volgende jaar alle janu kids zak snoep halen volgende jaar heb ik nog meer snoep in huis want dan heeft selmen ook een tas kan ik snoepenwinkel beginnen
ik ga zo een sotje maken over voortplanting. Vorig jaar rond deze tijd zat ik met de leerlingen mijn pretecho te kijken!