Hey meiden... Ymke al kiezen ! Jeetje meid, vandaar ! Zielig hè dat ze zo'n pijn heeft :'( En wat een gek verhaal zeg, kindje van 3 ff serieus ! Ik heb ook een verhaal! Van de week in het winkelcentrum, was er een kindje zoek geraakt in de H&M... Dat (turkse) kindje was met zijn moeder en nog 4 (JAJA 4 ) vrouwen ! En het kindje was 4 , gewoon zoek ! Helemaal hysterisch natuurlijk... En ik me maar afvragen, je bent met z'n 5en en nog een kind kwijtraken, nu was het zo dat het ineens weer terecht was, kreeg het kindje nog klappen ook, ze had geluk dat ik bovenaan de trap was en niet beneden anders had ik haar een pak rammel verkocht ! Wat een schande zeg, het is haar verantwoording, niet van het kind toch ? Die weet niet beter als dat ie aan het "Spelen" is ! Vandaag boodschapjes gedaan, voor het eten vanaaf, moet Pas vanavond blijven werken, 2 zieken en er is in zijn winkel Hi Casting (kun je foto's laten maken, dan kan je het gezicht van Hi worden) Dus heel druk... Balen, ben ik helemaal alleen en kan ik de helft van het eten weg gooien -XXX- (Ohja, nieuwe banner)
Hee Marieke Amsterdam is hier dichtbij, mocht je tijd overhebben buiten Ruben om Arme Ymke kiesjes, lijkt me geen pretje. Emi is vandaag weer erg moe en slaapt veel, ze groeit momenteel ook best hard heb ik het idee. Nu weer verder met eten maken
Knuff meis, het is idd niet makkelijk.. Joey krijgt echt bijna alles, tenzij het gekruid is en teveel zout iod Hoelang heeft ze geslapen?
nou het ligt niet aan de bank, maar meer aan ons salaris. Dus we wachten af en reageren voorlopig op huurhuizen en gaan op zoek naar nieuwbouw projecten.
OH jeetje weer zo rustig hier! wat doen jullie toch allemaal? Mirella je banner is mooi! En wat dom zeg van die vrouwen..pff sommige mensen! Peggy hoe is het met Tim zijn oortjes? Sabina hoe is het met jou? Meesa makkelijk zo'n afwassende dochter! Wij aten boontjes, Romano begon lekker met eten maar opeens wilde hij niks meer...dus toen moest ik opeens aan Marieke denken en probeerde hem te foppen met een toetje! nou! heb hem nog niet zo vaak zo pissig gezien! hahahaha echt gillen joh! boos dat ie was heb het 3 happen vol kunnen houden haha
*Zucht* Lees weer een beebiesite van een vriendin van mij die zwanger is.. Wat krijg ik toch de kriebels als ik dat allemaal lees.. Kan helemaal emo worden ervan ! Dat gevoel, zwanger zijn van je eerste kindje ! Dat krijg je nooit meer... Ook al zal ik een 2e krijgen, dat is toch anders als de eerste keer ! Hè... wanneer houden die hormonen toch op ? En die haaruitval.. hehehe... PFIEUWW... -X- (Hebben jullie dat gevoel ook welleens? )
ik ben er he he Emi: hoe laat wil je komen zaterdag? Mijn papa gaat ergens een tuin doen, maar mama en ik zijn thuis. Mama gaat waarsch om 9.00 sporten!
Guppie, sterkte voor Ymke, kiesjes krijgen is vast erg pijnlijk! Mirella, leuke banner! wat sneu voor dat kindje in de H&M. Meesa, hahaha, wat grappig dat je dochter afwassen zo leuk vind! Selmen ook weer een tandje! Peggy, succes met jurken passen!
Uhmm.. Wie heeft ff de adressen ? IVM het Sinterklaaskado ! Ik heb nog geen mail namelijk.. En wil op tijd de adressen weten ! -X-X-X-
volgend jaar gaan we samen! Mama is verkouden en heeft niet zo'n trek om in de kou te staan (wat en watje hahaha). X Timo