Jan 14: 30+, we gaan voor een 2e :), hopelijk nu sneller raak!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Roos1978, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hihi, ja idd echt nutteloze weken die wachtweken ;) maar fantaseren dat t wel gelukt is is ook zooooo fijn :) ik duim voor je!

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Tis is stil hier... Hoe ist met iedereen??

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hoi hoi,

ik heb op de vorige pagina nog wel wat geschreven over wat de arts zei mamameisje!
    Overigens gisteren weer met haar gesproken, ze heeft mijn casus in het team besproken en ik mag gewoon WEL een HSG :D helemaal blij!!!! had het nl niet meer verwacht. Helaas lukt het deze cyclus niet meer om in te plannen, maar volgende cyclus krijg ik hem dus. En als die goed is, dus minimaal 3 mnd proberen en dan zal het starten met iui in februari worden (maar is hopelijk niet nodig!!).
    verder zit ik nog maar op dag 7, dus nu nog even lekker niks.

MSI, hoe gaat het met alle hormomen spuiten? Lukt het een beetje?

mamameisje, waar zit jij nu ergens in je cyclus?

schism, de wachtdagen zijn ook ontzettend rot......heb helaas geen tips voor je behalve gewoon zoveel mogelijk afleiding zoeken (maar die tip ken je natuurlijk al ;) )

hoe is het met de rest van de meiden?
    stina, alles goed met je kleine mannetje? loopt de bv nog steeds?
    mfs, lekker van je verlof aan het genieten? alles in huis al klaar?
    peetje en boesje, trekken jullie het allemaal nog? kleintje thuis, dikke buik en nog werken??

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ow haha helemaal overheen gelezen. Dacht dat t stil gevallen was maar is niet zo.
    Wat fijn dat je toch nog een HSG krijgt! Hopelijk valt t mee met de pijn ed. Idd wat schot in de zaak.

Ik zit vandaag op 1 Dpo denk ik. M'n temp stijgt nog niet helemaal zoals t zijn moet maar ben vrijwel zeker dattie gister is geweest. Anders evt vandaag nog. Maandag positieve ovutest gehad en maandag en dinsdag pp dus zouden wel goed moeten zitten, zelfs als ei vandaag nog springt.
    We wachten dus weer af.

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    stel dat hij vandaag is dan zou ik vandaag en/of morgen ook nog een gokje wagen! of gaat pp'en op die dagen niet lukken?
    maar weer het wachtbankje op dus....

zie idd wel op tegen de pijn (vorige keer was een hel) maar goed, als het weer hetzelfde effect heeft heb ik dat er natuuuuulijk voor over!

6. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hebben maandag en dinsdagavond (laat) pp gedaan, vandaag sla ik dagje over en morgen nog een keer denk ik. Zaadjes van vannacht moeten op zich z'n werk nog kunnen doen vandaag.

7. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    Hier heb ik het alweer opgegeven, weet gewoon dat t niet raak is. Gatver ben er ff helemaal klaar mee

8. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè dames,

Ook weer een keer een woordje van mij!! Hier helaas al gestopt met bv. Kleine man bleef spugen dus nu speciale voeding tegen spugen. Stuk minder stress hierdoor, maar baal want had goede productie en het aanpappen ging ook goed. Maarja.. Hij is alweer 4 weken, wat gaat de tijd snel.. Hij doet het goed, alleen slapen in zijn bedje is nog een drama, hij slaapt meteen als hij bij je ligt maar owee in zijn bedje.. Probeer het overdag wel te doen, en dan maar een beetje in zijn buurt te rommelen. Maar eindigt altijd nog in huilen.. Dus sjouw regelmatig met de draagdoek rond en laat hem lekker bij me liggen. Allemaal niet praktisch maar wel lekker knuffelen :)!!!

@roos wat fijn dat je mag voor een hsg!!! Yeaaaah. Misschien is het wel niet nodig :)!!!

@mamasmeisje goede PP gehad zie ik... :):)

@schism je weet het nooit. Geen bloed dan kan het altijd nog. Waarom denk je dat het niet gelukt is...

@msi jij ook al in de wachtweken?!

9. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.049
    2.553
    113
    Limburg
    @ Roos, wat fijn dat je toch een hsg krijgt. Hopelijk dit keer met minder pijn.

@ Mamasmeisje, Zo te lezen een goed pp gehad, nu dus weer wachten wachten wachten he, pffff.

@ Schism, heb je al voortekenen van je menstruatie dan? Jij kent je lichaam natuurlijk het beste, wat een kakzooi weer.

@ Stina Jammer dat je hebt moeten stoppen met bv, maar alleen maar spugen is voor jullie ventje ook niet leuk natuurlijk.
    Welke doek heb jij om te dragen? Ik wil misschien ook een draagzak/draagdoek aanschaffen maar weet nog niet welke.

@ Msi, moet jij nu eigenlijk elke dag die hormonen spuiten?
    En hoe staat het met de kilo's, zijn die 5 er nog steeds vanaf? Zou mooi zijn als die wegblijven natuurlijk;)

@ Boesje en mfs, hoe is het met jullie?

Ik heb net een lekker weekje vrij gehad en mag morgen weer beginnen met werken. vanaf nu alleen nog maar bestellen en kassamiep zijn. Niet echt wat voor mij, dat gebliep de hele dag maar ja, de hele dag door met die kratten slepen gaat m ook niet meer worden.

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wauw, RE-LAXED!!!!! :d:d

11. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Zeker weten schism?

Klinkt als een goed PP mamasmeisje

Roos idd je hebt die pijn er wel voor over als het daarna meteen raak is hihi.

Stina jammer van de BV....maar het moet idd wel leuk blijven he :)

Ah joh peetje, voor je het weet heb je verlof :p

Ja boesje en mfs.....ERRUG stil!

Hier nog steeds flink aan de hormonen ja, dubbele dosis. Heb vreemd genoeg nergens last van! Vrijdag follikelmeting....ben zoooooo benieuwd! Is namelijk best wel spannend hoeveel ik er heb en of de hormonen uberhaupt wel aanslaan bij mij. Aangezien ik helemaal geen bijwerkingen heb ofzo heb ik het idee dat ik er helemaal niet op reageer. Maja vrijdag weet ik dus meer. Als alles er goed uit ziet dan denk ik maandag punctie (?) en dan paar dagen later tp (?) maar dat is dus allemaal een gok en dat hoor ik dan vrijdag wel. Moet al om 8 uur sochtends dus ik weet het lekker op tijd ;) En daarna weer alleeeeeen maar waaaaaachten Zzz

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Oja en die 5 kilo is er nog steeds af! Whoehoe :D

Maar kijk er weer naar uit om er 20 kilo aan te komen door zwangerschap hahahaha :cool:

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Zie je op tegen de punctie??
    Spannend allemaal hoor msi en echt een killing wachtbankje dan voor jou....

Peetje, fijn dat je zo genoten hebt!! En goed van je werk op deze manier al is t minder leuk maar je lijf is t belangrijkste nu.

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Goed van die kilo's msi!!!
    Ik doe met je mee met die 20 kilo ;)

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Heeft iedereen hier fb?

Ja roos worden écht zware wachtweken :(

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik weet niet wat die punctie in gaat houden voor mij dus zie er niet tegenop nee. Ben nu ook meer bezig met vrijdag, ben zo bang dat er dadelijk maar 2 eitjes zitten ofzo :(

17. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    @msi: spannend hoor! Ik zou me al zo zwanger voelen als ik zo'n terugplaatsing gehad zou hebben. Erg spannend allemaal!

Hier twijfel ik steeds meer of mn ei gesprongen is of niet. Blijft gewoon dat zeurende gevoel houden links onderin. Alsof de follikel op springen staat zeg maar. Soms ist weg of dan is het er weer. Had ook geen hele hoge temp afgelopen morgen, 36.64.
    Maandag had ik mn knal test, dinsdag bijna geen streep te zien dus weet zeker dat mn piek voorbij is. Slijmverlies is niet te checken want tja, dr loopt altijd wat terug na PP dus geen idee hoe of wat. Donderdagavond gewoon nogmaals PP. Denk tot temp echt duidelijk stijgt en dat rare gevoel helemaal weg is.
    Zo.n inwendig echoapparaat zou nu toch el handig hebben om in huis te hebben, haha.

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hihi ja ik weet t niet hoe het allemaal gaat voelen. Ben wel nu al zenuwachtig! Moet echt voor veel afleiding gaan zorgen hihi.

Wel een beetje verwarrend nu jouw ei, maar ik denk wel dat je van de ovutest uit moet gaan. En wat je zegt over dat echo apparaat....dat is zo fijn van IUI dan hoef je je daar allemaal niet meer mee bezig te houden en héb je zo'n apparaat ;) Maja hopelijk heb je dat gewoon niet nodig :)

19. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.049
    2.553
    113
    Limburg
    @Msi ik heb wel facebook, stuur maar pbtje als je me wil toevoegen :D
    Lijkt me ook wel leuk om iedereen te volgen op facebook, degene die t hebben tenminste.

20. Schism

Schism Actief lid

10 jun 2009
    277
    0
    0
    @ msi: succes morgen!

@ Zat er ff beetje doorheen van de week, sorry hoor :) nog geen tekenen van ongi maar weet gewoon dat het niet raak is. Kan allemaal nog, i know.

Deel Deze Pagina