Jaaaaaaaaaa! (maar wel nog een vraagje :P)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Xmas06, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.068
    8.017
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nog 7 weekies, hoop dat de beeb beetje optijd komt haha! Ja nu breken de laatste weekjes aan, voel me nog supergoed en ga mn buik echt missen, maar ik kan niet wachten tot ik mn mooie kleintje in mn armen heb!

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hoi Hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! leuk joh!

Maar balen dat je nu aan de diarree bent, maar mag ik je de tip geven om juist geen diarreeremmers te gebruiken?
    Waarschijnlijk heb een bacterie in je darmen, je lichaam wil die er graag uit hebben, waardoor je dus aan de diarree bent. Door dan diarreeremmers te gaan gebruiken, rem je dus ook het proces af, om die bacterie uit je lichaam te laten verdwijnen.

Maar als je heel erg aan de diarree bent, waardoor de kans op uitdroging groot is (bijvoorbeeld bij warm weer of geen eten binnen kunnen houden, dmv spugen), moet je het natuurlijk wel gebruiken! Want dat risico kun je niet nemen. Ze hebben mij vaak gezegt dat het eigenlijk heel slecht spul is!

Succes!

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    proficiat!

ik had het ook heel erg (aan de dunne, en dan weer half verstopt) in het eerste begin. nu gata het al wat beter, gelukkig.
    regelmatig en gezond eten helpt bij mij het beste!

de meeste medicijnen mag je nu niet innemen; kijk dus altijd héél goed op het doosje, en bij twijfel niet nemen.

en inderdaad; de meeste tips zijn al gegeven (cola, roosvicee stop/laxo, homeopathie, norit).

Deel Deze Pagina