IVF/ICSI met PCOS

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Wonderbeeb2, 13 dec 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Ik ben benieuwd naar ervaringen van vrouwen met PCOS die IVF deden of doen. Mijn AMH is 6.8.

    Hoeveel follikels/eicellen/uiteindelijke bevruchtingen en eventuele cryos had je van de punctie? En wat voor dosis qua medicatie?

    Ik lees zoveel over overstimulatie bij PCOS. Ik zelf heb met 100EH Gonal F met moeite 1 a 2 follikels gehad en soms duurde het heel lang.

    Weet dat iedere vrouw anders reageerd, maar ben erg benieuwd naar resultaten/ervaringen van andere :)
     
  2. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw
    Ik lees met je mee, ook PCOS en ga ook starten met IVF. Ik kreeg met 125 ook nauwelijks groei bij OI, maar ben nog niet begonnen met stimuleren voor IVF. Wel startgesprek gehad en ik ga starten op 150. Voor mijn gevoel dus veel te laag, maar inderdaad wegens angst voor overstimulatie. In mijn hoofd heb ik de eerste stimulatieronde al als verloren bestempeld (ik ga een punctie weigeren als het er niet minimaal 5 zijn :o:, zonde van de poging)en hoop ik bij een volgende stimulatie hoger te mogen spuiten.
    Wanneer mag je starten? Alvast heel veel succes!
     
    Wonderbeeb2 vindt dit leuk.
  3. Wonderbeeb2

    Wonderbeeb2 Actief lid

    31 aug 2021
    227
    74
    28
    Vrouw
    Jaa ik denk.dus ook zo. Maar lees wel dat een verhoging al best veel kan doen. Sta er hetzelfde in als jij hoor dat ik met weinig wel echt geen punctie wil.

    Ik ga als het goed is rond de kerst opwekkers gebruiken zodat ik dan de 1e week januari kan beginnen met stimuleren, Zodra de kliniek weer open is.

    Misschien idd maar het beste om die eerste ronde er zo in te staan, dan kan het altijd meevallen en zo niet de volgende omhoog. Ben erg benieuwd.

    Laat je iets weten als je gaat starten! Ben wel benieuwd :) succes!!
     

Deel Deze Pagina