Help mogelijk 4 eitjes bij IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ladylola, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hallo dames,

Maandag had ik 3 follikels. En vandaag zijn het er nog steeds 3 en nog een vierde. Grootste is 20,6 en twee zijn er 18,6 en eentje van 14,6 ongeveer.
    Ze denkt dat de vierde niet mee doet, maar kans is er wel.

Ze willen nu niet insemineren, omdat de kans op een drieling te groot is. Ik vind het ook spannend, maar ik weet dat wij geen goede match zijn samen en eindelijk heb ik nu 3x zoveel kans en dan dit :( Wij kunnen wel zwanger raken, maar gaat niet zo van harte en zwanger blijven is ook een drama.

Wie is er wel is geïnsemineerd met deze aantallen? En wie heeft het verbod genegeerd en heeft wel zelf geklust?
    Ik sta echt een splagaat.

Ga ze zo weer bellen of dan geen punctie kan voor IVF of ICSI, want zaad van IUI 1 was maar 200.000. De vraag is op dit incident was, want bij onderzoek kwam er 19 miljoen uit.

Ben erg benieuwd naar jullie bevindingen en ervaring.

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ken iemand die een iui heeft gehad met vier eitjes en is zwanger geraakt van één gezond kindje :)

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jaa dat zou heel fijn zijn! We moeten het deze ronde zelf doen. En moest nu ook stoppen met spuiten. Dus nu maar hopen dat ze alle drie mee gaan doen.

4. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Bij ons in het ziekenhuis gaat de iui nog door met 3 eitjes. Ze doen het liever niet, maar de keuze ligt dan bij jezelf. 4 eites is een no go.
    Ik zou dan dus zeker zelf proberen hoor! Een ivf poging er voor 'verspillen' om het zo even te zeggen lijkt me nogal zonde. Ik zou dan liever een goede poging hebben met zo veel mogelijk eitjes en niet 'maar' 4.

5. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Lastig LadyLola... Ik had vorige maand ook teveel eitjes. Ik heb me (met veel moeite) aan het vrijverbod gehouden. Bij mij was het de eerste IUI. Ik kan me voorstellen dat ik het na meerdere IUI's gehad te hebben wel zou doen.
    Succes met de beslissing!

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Ik persoonlijk zou het verbod negeren. Hoe groot is de kans dat ze alle 3 bevruchten en dan nog alle 3 innestellen? Toch zeker als je al een poosje bezig bent. Maar dit is een keuze die je zelf moet maken. Succes!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Je hebt gelijk Lacey een escape IVF is gewoon zonde met zo'n minimale vangst. Heb niet meer gebeld. We gaan het zelf proberen. Heb me ingelezen. Er is nog zelden een drieling uit geboren, meestal een eenling en veel gevallen ook niks en enkele gevallen een tweeling. Wij zijn geen super match en de vraag is of ze wel alle drie dan tegelijk springen.

Alleen is het nu wat warrig. Ik heb gister geen gonal-F meer gespoten en mag ook geen pregnyl. Dus nu wel hopen dat mijn ei zoals verwacht toch nog morgen wil springen.

ZAZA de kan op een drieling of dergelijk is zo gering. Hier zouden we een tweeling zeker aandurven en zijn het drie het zij zo. Maar goed ga uit van niks, want zou wel heel bijzonder zijn als ik in 6 jaar onbeschermd vrijen, maar drie keer zwanger ben geraakt...en dan nu ineens van een drieling.

Deel Deze Pagina