isolerende flessenhouder hema

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danoek, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb een luiertas van de Hema en daar zitten 2 isolerende flessenhouders bij. Maar is er iemand die weet of ze echt de warmte vast houden en voor hoelang?
    Zaterdag moeten we weg en ik heb onderweg geen beschikking over een magnetron ;)
    en ik weet niet hoe ik anders een fles onderweg kan klaar maken.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nou dat kun je toch prima even testen?

Lijkt me dat je nu gewoon even een fles warm maakt en die in de flessenhouder doet. Dan kun je dat gewoon zelf in de gaten houden en zien hoe lang het warm blijft.

Dat zou ik doen.

Wat je ook kunt doen is gewoon een thermosfles met warm water meenemen.

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    kokend heet water in een thermofles en dan gekookt afgekoeld water mee om de fles evt mee af te koelen, zo deed een vriendin van mij het altijd.
    Ik heb lang zelf gevoed dus hoefde daar niet over na te denkn ;)

4. 2009mama

2009mama Niet meer actief

ik heb ook de luiertas van de hema, ik vind die isoleerdingen maar K*Tdingen,

had de flessen van avent,en als ik daar gekookt water indeed kon ik het helemaal niet meer in dat ding krijgen, de fles plakte helemaalvast aan dat zilvere binnenin,waardoor je hem niet naar onder kan schuiven,

toen ben ik door krampjes bij mijn zoontje overgegaan op difrax flessen en heb ook de difrax isolerende flessenhouder, en daar ben ik zeer tevreden mee,

5. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe

Stom van mij, want daar had ik niet eens aan gedacht #-o Zal het morgen gelijk eens uitproberen.

6. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Ik had laatst ook een aventfles met gekookt water in mijn Hema luiertas gestopt. Wat een gek*t is dat. De binnenkant van de houder in de tas (met plastic laagje) verschrompeld gewoon helemaal waardoor het een soort vacuum is. De fles in de houder krijgen ging nog net maar ik kreeg hem er niet meer uit..Het water was overigens nog wel warm genoeg..maar nooit meer gebruikt!

7. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Ik had laatst ook een aventfles met gekookt water in mijn Hema luiertas gestopt. Wat een gek*t is dat. De binnenkant van de houder in de tas (met plastic laagje) verschrompeld gewoon helemaal waardoor het een soort vacuum is. De fles in de houder krijgen ging nog net maar ik kreeg hem er niet meer uit..Het water was overigens nog wel warm genoeg..maar nooit meer gebruikt!

8. 2009mama

2009mama Niet meer actief

dat had ik dus ook, alleen kreegik hem er niet verder dan voor de helft in :S

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vond die dingen ideaal!
    Ik had ook die hema luiertas en ik deed het net gekookte water in mijn difrax fles,het schuddopje,dat plate dingetje deed ik erop en dan bleven mijn flessen ongeveer 2 uur goed warm!
    Ik deed de speen naar binnen en dan het dopje erop en dan nog de gewone dop en dan in de flessentas echt super!
    Dat plakken had ik ook wel maar daar ergeerde ik me niet aan en ik kreeg de flessen er gewoon weer in en uit

10. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Waarom de speen naar binnen? Want dan hangt de speen toch in de melk.

Ik heb ook de difraxflessen en die zijn dacht ik smaller dan de avent, dus dan zou het met de difrax dus iets makkelijker moeten zijn om ze eruit te halen.

Deel Deze Pagina