Is zaterdag een werkdag voor de pakketdienst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje1, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdagmorgen iets besteld van internet. Nu staat er op de betreffende website dit over de levertijd:

Als je voor 15.00 uur een bestelling plaatst, zullen wij je bestelling dezelfde dag nog verzenden. Bestel je een artikel dat niet op voorraad is, dan informeren wij je hierover met een orderoverzicht. Op onze internetsite kun je zelf nagaan of een artikel nog leverbaar is. Er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen. Bij alle bestellingen wordt een transportbijdrage berekend (zie verzendkosten).
    De pakketdienst bezorgt je pakket op werkdagen van ongeveer 8:00 uur tot 17:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip aan te geven. Het tijdstip van bezorging is afhankelijk van de route van de bezorger en hier hebben wij geen invloed op.

Heb dus voor 15.00 uur iets besteld. Krijg ik mijn pakketje dan vandaag? Of is zaterdag geen werkdag? En moet ik het dinsdag verwachten. Ik heb ook deze mail gekregen gisteravond:

Uw bestelling bij ****** is vandaag (14-10-2011) door ons aangeboden aan de DPD pakketdienst.
    Dat betekent dat u uw pakket binnen één tot twee werkdagen kunt verwachten.

Binnen 1 tot 2 werkdagen klopt dan toch niet als je voor 15.00 uur iets hebt besteld?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

op zaterdag bezorgen ze wel ik heb vandaag ook pakketje gehad maar aangezien dat tnt was denk ik dat je hem dinsdag kunt verwachten

3. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Is DPD dan hetzelfde als TNT?

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

weet ik dus niet denk het niet! daarom denk ik dat je het dinsdag kan verwachten

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    DPD komt hier dagelijks door de straat racen (letterlijk), maar nu ik nadenk zie ik ze nooit op zaterdag eigenlijk...

6. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dan zal het wel dinsdag komen. Ik ga dan gewoon de deur uit vanmiddag.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

er word wel vaak op zaterdag bezorgd weet zo niet van dpd. Maar ik bestel ook weleens op vrijdag en dan is het niet altijd zo dat ik het zaterdag krijg, terwijl als ik op de andere werkdagen bestel wel.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dpd bezorgd volgens mij alleen op werkdagen.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Klopt die bezorgen alleen van ma-vr en vaak niet eens de dag er na hoor

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    maar eh, als ze op werkdagen bezorgen, dan kun je het toch maandag al verwachten? of ben ik nou zo blond?

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jahoor DPD levert dan op maandag GLS ook alleen op doordeweekse dagen en TNT of PostNL is het tegenwoordig die levert ook op zaterdag

Deel Deze Pagina