Ik heb vrijdagmorgen iets besteld van internet. Nu staat er op de betreffende website dit over de levertijd: Als je voor 15.00 uur een bestelling plaatst, zullen wij je bestelling dezelfde dag nog verzenden. Bestel je een artikel dat niet op voorraad is, dan informeren wij je hierover met een orderoverzicht. Op onze internetsite kun je zelf nagaan of een artikel nog leverbaar is. Er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen. Bij alle bestellingen wordt een transportbijdrage berekend (zie verzendkosten). De pakketdienst bezorgt je pakket op werkdagen van ongeveer 8:00 uur tot 17:00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip aan te geven. Het tijdstip van bezorging is afhankelijk van de route van de bezorger en hier hebben wij geen invloed op. Heb dus voor 15.00 uur iets besteld. Krijg ik mijn pakketje dan vandaag? Of is zaterdag geen werkdag? En moet ik het dinsdag verwachten. Ik heb ook deze mail gekregen gisteravond: Uw bestelling bij ****** is vandaag (14-10-2011) door ons aangeboden aan de DPD pakketdienst. Dat betekent dat u uw pakket binnen één tot twee werkdagen kunt verwachten. Binnen 1 tot 2 werkdagen klopt dan toch niet als je voor 15.00 uur iets hebt besteld?
op zaterdag bezorgen ze wel ik heb vandaag ook pakketje gehad maar aangezien dat tnt was denk ik dat je hem dinsdag kunt verwachten
DPD komt hier dagelijks door de straat racen (letterlijk), maar nu ik nadenk zie ik ze nooit op zaterdag eigenlijk...
er word wel vaak op zaterdag bezorgd weet zo niet van dpd. Maar ik bestel ook weleens op vrijdag en dan is het niet altijd zo dat ik het zaterdag krijg, terwijl als ik op de andere werkdagen bestel wel.
maar eh, als ze op werkdagen bezorgen, dan kun je het toch maandag al verwachten? of ben ik nou zo blond?
jahoor DPD levert dan op maandag GLS ook alleen op doordeweekse dagen en TNT of PostNL is het tegenwoordig die levert ook op zaterdag