Hoi dames, Wat doe je met medicijnen die over zijn? Ik heb nog utrogestan, Meriofert, pregnyl, duphaston, gonal f en meer over. Ik heb ook nog allerlei (gebruikte) naalden. Bij mijn plaatselijke apotheek willen ze het niet aannemen. Maar om nou helemaal naar Düsseldorf te rijden... Waar o waar laat je dat? Iemand die raad weet? Ik wil mijn koelkast weer gaan gebruiken Groetjes
Hier heb ik de naalden + puregon ingeleverd bij de apotheek... normaal gesproken nemen ze dat wel aan dacht ik... doen wij met werk ook altijd namelijk...
Ik heb alles gewoon bij de apotheek ingeleverd. Anders proberen bij de apotheek in het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Daar nemen ze het sowieso aan.
Volgens mij moet de apotheek gewoon volle naaldencontainers innemen? Als ik het goed begrijp kun je deze ook inleveren bij de gemeentelijke afvalinzameling. Of anders een andere apotheek in de buurt proberen? Mijn container vd kliniek is geel en de huidige van mijn apotheek rood/wit. Deed men ook eerst een beetje moeilijk.. maar ik zei.. ga geen uur rijden om het ding daar af te geven. Toen lukte het toch.