Ik had inderdaad al KRT20V gevonden. Maar heeft iemand nog andere codes / vouchers? We willen eind september nog een midweek weg.
KRT20L M2129L Je kunt dezelfde code overigens meerdere keren gebruiken. Ik gebruik altijd dezelfde kortingscode gedurende een heel jaar, we gaan meestal wel een keer of drie naar Landal toe.
Inmiddels al een rijtje geprobeerd, maar ik heb het idee dat Landal de Vers niet mee doet aan kortingen KRT20L DGD52L (te boeken via Landal België) NAT21L OERRR21L WEP45L VAB26L (te boeken via Landal België) PTK22L ANWB40L
Sowieso de codes gebruiken in de incognito modus. Soms pakt hij anders duurdere prijzen is mijn ervaring als je vaak op een pagina gekeken hebt.
Weet iemand welke code het meeste korting geeft in de herfstvakantie? We zitten aan Landal Hooh Vaals te denken. Is dat een aanrader?
Je typte of plakt de code achter www.landal.nl/ en dan kan zie je meteen de korting. Je kan het betreffende huisje even in je mandje doen, dan kiezen voor bekijken winkelmand, en het aantal personen aan passen, dan zie je de totaal prijs.