Is deze babyfoon wat? Luvion - Supreme Connect Babyfoon Met Camera

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 18 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Shit....oeps sorry mocht ik niet zeggen :) mijn babyfoon van phillips viel net en nu is die stuk, beeldscherm werkt niet meer. Ik kan niet zonder beeldscherm vind het zoooo fijn en handig en Ja nu nog steeds met 1,5 jaar geeft me gewoon een fijn en veilig gevoel.
    Nou ben ik al nooit tevreden geweest over de phillips maar goed hij deed het dus was goed. Maar nu is hij dus stuk gevallen zojuist en zoek ik een nieuwe. Kwam bij deze uit Luvion - Supreme Connect Babyfoon Met Camera heeft iemand deze? Ik las op google iets van ongewenst piepje bij het opladen?? De camera die op de babykamer staat moet die altijd standaard in het stopcontact? Was bij de phillips wel vond ik makkelijk. En zit er bij de camera van de luvion dan een goede lange kabel?

Ik hoor graag meer positieve of negatieve ervaringen over deze babyfoon.
    Dank je wel allemaal :)

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hebben m toch maar besteld bij bol.com.....
    Als goed is morgen binnen.....ik ben benieuwd?!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Niemand ervaring?

4. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland
    Wij hebben hem ook!
    Ik ben er erg tevreden over
    Alleen die muziekjes zou ik niet aandoen
    Die zijn hard en vals haha

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Muziekje hoeft ook niet percee we hebben zo'n lichtbol met sterretjes op het plafond. Kun je de camera ver naar beneden richten? En zit er een lange kabel aan de camera die op de babykamer staat? Bij die we nu hadden moet de camera op de babykamer constant in stopcontact is dat bij deze ook? En ik las iets over een piep als je aan het opladen bent?

Sorry veel vragen :)
    Vandaag komt die binnen.

6. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Wij hebben een luvion platinum 2 bevalt prima

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik lees dat de babyfoon piept als het te koud of te warm is, kun je die functie niet uitzetten? Lijkt me vreselijk irritant als die midden in de nacht gaat piepen en je het niet kan uitzetten. Als bijvoorbeeld zoals afgelopen week heel erg heet is zal die zeker aangeven dat het te warm is daar blijft die dan piepen?? Want koeler maken gaat dan niet al zou ik willen.

8. uhuumau

uhuumau Actief lid

28 apr 2014
    152
    0
    0
    Ik heb wel een Luvion maar een andere variant.
    Luvion Grand Elite 97 beeldbabyfoon? Bestel nu bij wehkamp.nl
    Heeel erg tevreden over.
    Alle piepjes wat je wilt kun je uitzetten behalve als de batterij leeg raakt. (hehe)
    Bij ons geeft hij namelijk ook aan dat het warmer is dan dat het in werkelijkheid is. Hebben wij gewoon uitgezet.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hebben de babyfoon in gebruik.
    Opzich mooi zuiver beeld maar als dochter beweegt is beeld wel vrij schokkerig vindt ik wel jammer.
    Op deze kan ook alles uitgezet worden kwa piepjes of dat soort dingen.
    Alleen dat schokken.......vind ik jammer.

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wij hebben hem ook! Hier geen schokkerig beeld als ze beweegt. We zijn heel tevreden. De kabel van de camera is lang genoeg. De muziekjes gebruiken we niet. Rare geluiden hebben we nooit gehad. Hij reageert goed als je kindje wakker wordt. Er kan een sd kaartje in om een filmpje te maken :p Kortom een fijn apparaat. Hij is prijzig, maar hier hebben we hem cadeau gehad.

11. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland

Dan is je bereik niet helemaal goed denk ik
    Want wij hebben er helemaal
    Geen last van , alleen als het bereik wat slechter is omdat we bijvoorbeeld in de tuin zijn

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wij hebben hem ook en zijn er zeer te vrede over. Maar geen gekke schokkende beelden als dochter aan het bewegen is.

Deel Deze Pagina