Zoals de titel al zeg: is de 9 maanden beurs de moeite waard? Zijn er echt aanbiedingen en leuke acties, of is het vooral promoten en is alles gewoon voor de volle mep? Ga deze week me vriendinnen voor de huishoudbeurs, maar zij weten niet dat ik zwanger ben. Dus twijfel om nog met manlief te gaan voor de 9 maanden beurs. Maar ben erg benieuwd wat de ervaringen er mee zijn. Hoor het graag!
Ben ook wel benieuwd, ben er nog nooit geweest. Vriendinnen van me wel maar die kwamen nou niet met tassen vol terug ofzo, ze zeiden dat de kortingen minimaal waren
Ik vond er geen klap aan. Het is vreselijk druk en inderdaad zijn de kortingen niet enorm. Ze hebben heus wel her en der leuke beursaanbiedingen, maar je komt voornamelijk thuis met tassen vol veel flyertjes en samples. Maar goed, dat is mijn ervaring, blijkbaar zijn er een heleboel vrouwen die het ontzettend met me oneens zijn, want het is elk jaar weer druk bezocht.
Absoluut niet. Al kreeg ik geld toe zou ik er nooit meer heen gaan. Een grote asociale bende, voor de kortingen of gratis dingen hoef je het ook niet te doen want dat valt heel erg mee.
Als je alleen zou gaan voor kortingen is het het niet waard, er zijn wel leuke acties op zich maar dat is vooral voor de kleinere "prulletjes". Ik vind het wel altijd leuk om rond te neuzen en inspiratie op te doen en her en der wat gratis te scoren, maar ik maak er een dagje uit van. En of het leuk is, is heel erg persoonlijk.
Nee echt niet. Je betaald een hoop om doodgemept te worden met reclame de drukte is irritant, de koopjes vallen tegen en het is een grote verkoopactie waar zij beter van worden, niet jij.
Ik vond het verschrikkelijk, was ontzettend druk. Maar we hebben bijna onze hele uitzet gekocht/besteld op de beurs. Dat scheelde voor ons toen wel behoorlijk veel geld en kregen allerlei dingen gratis erbij. Ik wist toen precies wat de prijzen normaal waren dus eerst gekeken of het ook echt scheelde. Ik geloof dat we binnen 45min weer buiten stonden haha.
Niks voor mij veel te druk. Waar wij wel wat aan gehad hebben wij konden niet kiezen tussen joolz of bugaboo en hebben deze 2 zichzelf laten presenteren. Letterlijk tegen elkaar uitgespeeld ( op een nette manier)
Ik vind het wel leuk, maar ik ga dan ook niet alleen maar voor de kortingen heen. Zo staat er bijv een stand van MAM waar ik graag een hoop wil scoren. Die producten zijn bij mij in de omgeving bijna niet te krijgen. Ook wil ik van naif een aantal dingen inslaan. Ik heb een hele gevoelige huid en heb daar altijd veel problemen mee gehad dus wil daar meer info en wat dingen proberen. Als het bevalt dan koop ik het. Verder kun je er leuk inspiratie op doen. Het is ook een beetje wat je er zelf van maakt. Ik ga met 4 vriendinnen, 3 zwanger en 1 al mama. We maken er gewoon een gezellige meidendag van. We hebben wel het rustigste moment vanbde dag uitgezocht om heen te gaan (ochtend). Een schema hiervan kun je vinden op de site bij veel gestelde vragen.
Ik ga dit jaar ook, met een aantal vriendinnen. Wij gaan vooral voor een gezellig dagje. Als we nog wat leuke dingen shoppen prima, maar ik ga er vanuit dat ik de kosten voor mijn kaartje en de reis er niet uithaal. Ik koop namelijk normaal altijd online en dan ook meestal alles met goede kortingen
Het is verschrikkelijk. De huishoudbeurs vind ik altijd wel leuk dus toen ik zwanger was wilde ik dat eens combineren met de 9 maanden. Nou, drama. Vreselijke drukte, daardoor was ook de huishoudbeurs bizar druk en inderdaad vooral reclame, heb er niks gekocht verder.
Ik vond de 9 maanden beurs vorig jaar echt fantastisch. Super veel informatie gekregen bij verschillende merken en ook slimme keuzes kunnen maken. En natuurlijk dingetjes kopen. Hoefde niet stad en land af te reizen om dingen te kopen en te bekijken. Was vorig jaar 36 weken zwanger zijn op een doordeweekse dag gegaan en was heerlijk rustig. Wou dit jaar weer heel graag maar door storingsdienst van mijn man niet kunnen doen.
Ligt er aan wanneer je gaat. Vaak gaan vrouwen gratis avond kaartjes van kruidvat halen of dikke kortingen op kaartjes die alleen savonds gelden... ja dan kom je bedrogen uit want dan is het dus sterves druk.ik heb het verschil tussen smorgens en savonds gezien. Smorgens ging prima en savonds net voor wij weg gingen kwamen alle mensen met avond kaarten.... ik werd gillend gek!! Als je zorgt dat je er een half uur voor openingstijd bent dan kun je nog met gemak onder de rai parkeren en dan valt de drukte mee. Tenminste als je gaat op de dagen wanneer er ook koopavond is. En ja je krijgt veel rotzooi aan flyers en samples.. maar er zijn ook wel mooie aanbiedingen te vinden. Ik denk dat het maar net is wat je leuk vind en of je nog iets nodig hebt wat je daar kunt vinden. Zelf vind ik het wel leuk maar het is ook weer niet zo dat ik erom sta te springen. Ik zorg dat ik er op het rustigste moment ben dan gaat het wel