Super leuk, heel groot park. Entree en overige prijzen zeer acceptabel. Tot een jaar of 10-12 erg leuk, maar ook mijn oudste heeft zich de laatste keer prima vermaakt (was nog geen 2 toen).
Heb er al veel goeds van gehoord! Volgend jaar wil ik ook ns gaan, dochter is dan 2,5 Blijkbaar staan daar ook bbq's op bepaalde plaatsen, kan je zelf eten/drinken meenemen en bbq'en
Irrland is fantastisch. Je hebt er idd barbeques staan, je moet alleen de kolen en het vlees meenemen en een bakje om het vlees op te leggen. Je bent na 1 dag nog niet uitgekeken. Alleen ik zou wel met mooi weer gaan.
Irrland is fantastisch, zoon nog geen 2 heeft zich daar al 2x super vermaakt, heerlijk spelen en doen, alles kan en mag. Lekker vies worden en leuke glijbanen. Voor volwassenen lekker bbqen of zitten.
Irrland is heel leuk. Wel idd met goed weer binnen hebben ze niet veel. Doe kleren aan die vies mogen worden want dat kan daar nog wel eens gebeuren. Verder kun je daar niet pinnen dus neem geld mee. Eten en drinken hebben daar een schappelijke prijs. Zelf meenemen mag dus ook. Heb er de laatste keer heel wat gesleept zien worden met koelboxen, Bolderkarren vol. Bolderkarren kun je er huren maar dan moet je wel idee kaart of iets dergelijks afgeven.
Bedankt meiden! Het gaat m helaas niet worden, mede doordat er een aantal van de groep zijn die geen IDkaarten hebben.
Wij hebben geen id kaart nodig gehad. Het ligt ook echt op de grens. Irrland is echt superleuk. Wij willen nog eens teruggaan. We zijn in juni geweest en 1 dag is eigenlijk te kort. Toch met een 3 jarige want die zijn niet zo snel 😂
Rijbewijs is ook prima hoor. En alleen nodig als je een bolderkar wil huren (3euro) Wij gaan regelmatig erheen en het verveelt nog steeds niet! Geweldig park met een mooie entreeprijs. Superleuk voor de kids! Het leukste is met mooi weer zodat de kids ook met water kunnen spelen naar zijn er ook al geweest met kouder/slechter weer en dat was ook heel leuk!
Gisteren toevallig geweest en het was weer super. Nu een keer of 5 geweest en het blijft geweldig! Wat de id kaarten betreft, het is inderdaad buitenland maar er is geen grens controle of zo. Wel als je een bolderkar huurt moet je een id of rijbewijs afgeven. Alles moet je contant betalen maar ze hebben nu wel voor het eerst bij de hoofdingang een pin automaat staan zodat je geld kunt opnemen. Je kunt overal bbq-en, ook als het super druk is er nog steeds plek zat voor iedereen en bij mooi weer kunnen kinderen lekker zwemmen, van de waterglijbanen en allerlei andere water dingen doen. Entree is 6e pp bolderkar is 3 euro( handiger dan een buggy want er ligt veel zand overal en je kunt zo'n ding volladen met een koelbox en weet ik wat) Een frietje is 1,50, drinken en ijs 1 euro. Prima prijzen dus! Blijft ons favoriete park!! Even uit nieuwsgierigheid, waarom hebben sommige bij jullie in de groep geen ID? Dat is toch verplicht? Of een paspoort..
Het klopt dat het net over de grens ligt maar als er iets gebeurd heb je wel een probleem zonder id kaart of paspoort. Ook al is die kans klein maar je weet maar nooit. Daarbij ligt het er ook waar je vandaan komt van ons uit is in Venlo de grens over bv handiger dan rij je nog een aardig stuk door Duitsland.
Ik ben hier al een paar keer geweest en dit is echt super. Je hebt maar 1 ID nodig en dat is om een bolder kar te huren. Een tip is om zelf de BBQ spullen mee te nemen en dan daar heerlijk te BBQen. er staan er 100den die je kan gebruiken.
Ik zou ook zonder ID gaan, maar er zijn er een aantal die het perse niet willen omdat het toch in het buitenland is. Dus tjah... Dan gaat het over. Mijn man heeft zn rijbewijs en zn ID is verlopen. En er zijn een aantal kinderen die nog geen ID hebben, vooral de kleinste.