Mijn man wordt dit jaar 40, op een gewone doordeweekse maandag. Gezien dit mooie getal heb ik besloten hem te verrassen met een dagje uit op zijn echte verjaardag. Oppas is geregeld, zijn werkgever weet er van (en beloofd om het stil te houden ). Maar... wat zal ik gaan doen!? Voor 'mooi' weer kan ik wel dingen verzinnen (strand, bos, een stad e.d.), maar wat als het (erg) nat en koud is (31 oktober... je weet het dus niet)? (wellness/sauna gaat niet, ik ben dan ongesteld ) Wie heeft er leuke ideeën/ervaringen? (in zuiden van land of belgie, net over grens Duitsland)
Is beetje waarvan je houdt. Ik was gisteren in den haag. Daar heb je zoveel omniversum, museon, gemeentemuseum, mauritshuis, escher in het paleis en panorama mesdag. Is wel goed weer madurodam en strand in Scheveningen.
Amsterdam: heerlijk rondstruinen door het Rijksmuseum, daarna nog ergens laat lunchen. Utrecht:Centraal museum, spoorwegmuseum, de domtoren beklimmen. Rotterdam, de markthal bekijken, boottocht met de spido door het haven gebied, maritime museum, fotomuseum, boijmans van beuningen. euromast. andere dingen, skien in snowworld, indoor schaatsen, een kasteel bezoeken (bijv. kasteel de haar, vlak bij Utrecht), (ijs)karten,brouwerij bezoeken, indoor skydiven. bioscoop, indoor klimmen bij een klimcentrum
Shoppen, lekker uitgebreid lunchen, bioscoopje pakken overdag. Dagje Efteling met z'n tweetjes kan ook heeeeel leuk (en best romantisch) zijn .