Inspiratie nodig! Dagje weg met man

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kache, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn man wordt dit jaar 40, op een gewone doordeweekse maandag. Gezien dit mooie getal :D heb ik besloten hem te verrassen met een dagje uit op zijn echte verjaardag. Oppas is geregeld, zijn werkgever weet er van (en beloofd om het stil te houden :cool:).

Maar... wat zal ik gaan doen!? Voor 'mooi' weer kan ik wel dingen verzinnen (strand, bos, een stad e.d.), maar wat als het (erg) nat en koud is (31 oktober... je weet het dus niet)?

(wellness/sauna gaat niet, ik ben dan ongesteld ;))

Wie heeft er leuke ideeën/ervaringen? (in zuiden van land of belgie, net over grens Duitsland)

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Is beetje waarvan je houdt. Ik was gisteren in den haag. Daar heb je zoveel omniversum, museon, gemeentemuseum, mauritshuis, escher in het paleis en panorama mesdag. Is wel goed weer madurodam en strand in Scheveningen.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.167
    4.477
    113
    Amsterdam: heerlijk rondstruinen door het Rijksmuseum, daarna nog ergens laat lunchen.
    Utrecht:Centraal museum, spoorwegmuseum, de domtoren beklimmen.
    Rotterdam, de markthal bekijken, boottocht met de spido door het haven gebied, maritime museum, fotomuseum, boijmans van beuningen. euromast.

andere dingen, skien in snowworld, indoor schaatsen, een kasteel bezoeken (bijv. kasteel de haar, vlak bij Utrecht), (ijs)karten,brouwerij bezoeken, indoor skydiven. bioscoop, indoor klimmen bij een klimcentrum

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Shoppen, lekker uitgebreid lunchen, bioscoopje pakken overdag.

Dagje Efteling met z'n tweetjes kan ook heeeeel leuk (en best romantisch) zijn :).

Deel Deze Pagina