Ik ga toch maar een berichtje plaatsen. Ik heb al veel gegoogled maar word gewoon gek van de onzekerheid. Wij hebben het op vakantie iets te gezellig gehad… En door de vakantie drukte heb ik niet goed opgelet in de app. Dus hebben we precies 2x voor en 1x op eisprong seks gehad. Ik heb een hele nauwkeurige cyclus. Heel mijn leven al, ook na mijn 3 zwangerschappen. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Word altijd op de dag van de app ongi. Ik moet maandag 4 sep ongi worden. Maar kreeg afgelopen maandag ineens roze bij afvegen. Niet elke keer. En eigenlijk als ik het zo bekijk vooral bij ontlasting dan echt donker roze slijm. Heel anders dan mijn normale ongi. Dat begint dag 1 meteen met rood en daarna stolsel. En altijd voel ik mezelf “leeg lopen” op dag 2 en 3. Ik heb altijd dikke maandverbanden nodig. Nu heb ik vanmorgen getest met vroege test van action en sensi maar allebei wit. Ben ik vroeg met testen? Wat is dit?
Ik had vanaf 11 dpo t/m 14 dpo een lichte bloeding. Afwisselend helderrood bloed en bruin. Ik dacht dat mijn menstruatie eerder was begonnen. 15 dpo helemaal niks meer, wat ik raar vond. Dus een test gedaan en positief. Misschien over 2 dagen weer testen?
Ik ben dus nog steeds niet echt ongesteld geworden. Elke dag heb ik iets bij het afvegen. Soms wat roze of rood of bruin. Alleen bij afvegen op de wc. Maar soms ook halve dag niks. Wel vooral bij ontlasting. Dan veegde ik wat meer af. Ik heb vorige week en gisteren paar keer getest maar die zijn negatief. Ik begin mij nu wel zorgen te maken. Vooral omdat ik nog niet ongesteld ben. En vooral wat bloed verlies bij ontlasting kwijtraken. Normaal ben ik de eerste dag beetje ongesteld en daarna gaan alle sluizen open, heb ik dikke maandverbanden nodig. Het zit mij toch niet helemaal lekker.
Hou je je eisprong bij doormiddel van temperaturen? Het kan anders best zijn dat je bijvoorbeeld een eisprong overgeslagen hebt of veel vroeger in je cyclus zit dan je nu verwacht. Je lichaam is geen robot, en de afgelopen jaren tellen helaas niet als garantie. Zou me er nog geen zorgen over maken als ik jou was. Maar als je je heel ongerust maakt kan je de huisarts even bellen voor overleg. Maar vaak is het advies "kijk het aan tot minimaal wanneer je je volgende menstruatie verwacht+een week".
Ik voel elke maand mijn eisprong. Vandaar. Gister getest. Nog steeds negatief. Vk gebeld. Kan zijn dat ik nog niet genoeg hcg heb. Zondag weer testen en anders maandag weer bellen.
Heb vandaag weer getest. Maar weer omo wit. Ik heb 1 keer per dag dat is roze of bruin heb bij afvegen. Ik ben ook niet echt ongesteld geweest. Ik vind het zo vreemd.
Nee. Ik ben nog steeds niet echt ongesteld geworden. Nog steeds 1 keer per dag bij afvegen roze of bruin slijm??? Vanmorgen nog early test gedaan maar omo wit… Snap er nog steeds niks van.
Ik denk dat ik een paar dagen geleden een innestelingsbloeding gehad heb (8 dpo). Heel kort, even rood en daarna nog bruin, verder niks meer. Nu 2 dagen later een licht streepje op de test (een gewone, wil morgen een early doen). Misschien bij jou nog onvoldoende Hcg?