Hoi meiden, Ik heb van 21 op 22 aug.mij eisprong gehad.(gezien dmv ovulatietest) Nu is het zo dat ik sinds 29 aug (savonds)bruine afscheiding had op mijn wcpapiertje. en gisteren ook ietsjes..verder wat stipjes bruin in mijn slipje. Vandaag is nog even afwachten natuurlijk.. Maar hebben jullie naast dat jullie de afscheiding hadden, ook af en toe wit doorzichtig slijmverlies?Ik heb dit niet bij elke toiletbezoekje, maar zo nu en dan.... Wat kan dit betekenen of wie herkent dit? Mijn NOD is rond 5 sept. Liefs, Missguit
Hoi hoi, Ik herken dit heel erg. Heb t een keer gehad en was toen zwanger. Heb dat vruchtje helaas verloren. Maar goed.... Na de bevruchting duurt t ongeveer vijf dagen voor t vruchtje zich innesteld en dat kan voor wat bruin verlies zorgen. Bij jou na zeven dagen bruin verlies. Ik wil je niet blij maken met n dooie mus maar gezien de feiten zou het kunnen dat je zwanger bent. Ik ga heel hard voor je duimen!!! En ik hoop dat je me op de hoogte houdt. Xxx Anneke
Hoi anneke, Dankje wel! ik heb gisteren een eergisteren dus bruinverlies gehad en vandaag helemaal niets... Dus zou het dan toch? Groetjes, MG
Pfff zenuwslopend hè dit.... T zou echt heel erg goed kunnen. Hoop niet dat t t begin van je menstruatie is. Maar dat zou je dan weten instinctief ken je je eigen lichaam beter dan je denkt. Ik hoop echt zo voor je dat je zwanger bent. Je zou evt een digitale test van clearblue kunnen doen. Er is er een die je al voor je nod kan doen. Succes en hou me op de hoogte xxx
ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter 7 dagen bruinverlies gehad, niet veel maar moest wel een verbandje om.... en ze is nu 3 dus het kan gewoon zijn dat je zwanger bent hoor!
Hoi bambi, Na hoeveel dagen bruinverlies ging jij testen dan? gewoon op je NOD of daarna? Ik heb nog steeds geen bruinverlies verder gehad...Kan ik er dan zo goed als vanuit gaan dat dit innestelinsbloed is geweest? Juist omdat ik het nooit eerder heb gehad? MG
Ik test as.zo of maandag. Ik had vanmorgen op mijn werk enorme pijnelijke en stekelijke krampen in mijn buik, onderin..oo echt niet normaal! Jij denk dus aan innesteling?I hope so! Kan ik dan zo al wel testen met die vd Kruidvat?
Haa! Ik zit in hetzelfde schuitje! Vorige week 3 dagen bruin verlies gehad, nu niets meer.. Paar dagen later getest, maar negatief. Hoe lang na een eventuele innesteling zou je kunnen testen?
Sommige testen kun je al tot 4 dagen voor je NOD gebruiken. Persoonlijk denk ik dat je beter kunt wachten tot je NOD. Succes meiden, hoop dat het raak is voor jullie Groetjes, Shivra
Ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus heb geeen idee wanneer mijn NOD is.. (heb al mijn NOD's al gehad haha). Hoe lang na een innesteling zou je kunnen testen?
Hey Misstguit, Volgens mij hebben wij elkaar bij een ander topic al eens gesproken, maar het is zo ontzettend herkenbaar wat je schrijft. Alleen is dit mijn eerste ronde...heb 4 dagen de pil geslikt en toen gestopt. Toen veel witverlies (draderig). Een week later (vanaf afgelopen maanda) heb ik een klein beetje bloedverlies/bruinverlies gehad. Dit heeft t/m donderdag geduurd. Gister (vrijdag) heb ik echt hele erg pijn/druk onderin mijn buik gehad. Ik denk steeds dat het van het ontpillen is of dat mijn lichaam van slag is omdat ik nog 4 dagen de pil heb geslikt. Stiekem hoop ik natuurlijk zwanger te zijn.
Hoi Maudje, Ja dat klopt dat we elkaar bij een ander topic hebben gesproken. Maar wat bedoel je dat je maar 4 dagen de pil hebt geslikt? Dat snap ik nml niet zo goed Wanneer verwacht je je NOD? MG
Na mijn menstruatie heb ik 4 dagen de pil geslikt en toen hebben mijn man en ik besloten voor een 3de te gaan. Dus meteen gestopt. Mijn NOD is 12 september als ik een cyclus van 28 dagen heb. Het is pas de eerste ronde dus dit kan net zo goed langer/korter zijn. Heb nou alleen nog maar last van meer afscheiding...af en toe een steekje in mijn buik en verder niets. Ben erg benieuwd en kan bijna niet wachten. En heb jij al getest ?
Nou ik ben ook nog niet ongesteld.... Misschien morgen maar weer eens testen.. En anders moet ik er maar vanuit gaan dat ie steek donderdags toch echt mij eisprong geweest moet zijn...dus dan heb ik gewoon mijn maand 'gemist' xx
Hoi missguit, Ik ben ook nog steeds niet ongi. Ik word helemaal gek van dat testen nu eigenlijk. Heb jij dat niet? Ik kan wel janken . Ik wil gewoon weten waar ik aantoe ben. Arggg echt verschrikkelijk zo....