Innesteling voelde aan als een menstruatie....wie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer gestart😀haha wat klinkt dat zakelijk Ik heb wel een dingetje wAar ik tegenop zie. Donderdag afspraak bij gynaecoloog. In 2e helft van cyclus heb ik na het vrijen bloedverlies. HA heeft uitstrijkjes gedaan,maar daar is niets uitgekomen. Toch doorverwezen naar de gynaecoloog. Lijkt iets hormonaals te zijn. Toch zit t me niet lekker en zie ook wel op tegen t onderzoek zelf (inwendige echo)
    Verder zijn de pAasdagen rustig verlopen, maar wat was t koud buiten !!
     
  2. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Rustig hier iedereen aan het genieten van hun mannetje hihi.
     
  3. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb de uitslag gehad van de echo en er blijkt een kleine poliep (3x16mm) in m'n baarmoeder te zitten. Over 1,5 week naar de gynaecoloog. Heb hier een topic over aangemaakt maar geen reacties 😪 de vraag is nu of deze poliep de innesteling in de weg kan zitten.Dit weekend zijn we met de schoonfamilie een weekend weg. Heerlijk op de Veluwe!
    Qua cyclus is de witte/doorzichtige afscheiding begonnen.. Vanavond testje doen, maar verwacht m'n ei dinsdag/woensdag


    Hoe gaat het met jullie?
     
  4. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Anja @ Geen ervaring mee met een poliep weet dan ook niet of het een zwangerschap in de weg kan zitten.
    Ik zou zeggen geniet lekker van elkaar op de veluwe . Niet denken aan de poliep wat zij de gyn er van dan?
     
  5. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben alleen bij de echoscopiste geweest. Zij zag de poliep en kan niet zeggen of het een innesteling in de weg zit. Ook omdat het een kleintje is. Maar voor de zekerheid naar de gynaecoloog. Zij bepaald het evt behandelen ervan. Ze heeft ook gelijk de baarmoeder en eierstokken bekeken en dat ziet er allemaal keurig uit! Dus voor nu afwachten...

    Wat Een Heerlijk weer! Eindelijk lente gevoel... Jullie leuke dingen gedaan?
     
  6. PJO1983

    PJO1983 Actief lid

    27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Zo allemaal een lekker weekend gehad?

    @Anja dat is wel even spannend, kan me voorstellen dat je er tegenop zag. Wanneer heb je een afspraak met de gyn? Als je van te voren vragen hebt, zou ik ze opschrijven en meenemen, dan kan je ze neit vergeten te stellen.

    Wij hebben een druk weekend gehad waardoor het klussen deze maand even wat minder was. Maar goed, we zien het wel even! Even afwachten maar, zit nu op CD 13. En denk dat mijn ovulatie zat/ zon is geweest. Vanavond weer even de slag als het bezoek is geweest (vl is jarig vandaag).

    Fijne dag allemaal
     
  7. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    @pjo gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. Hopelijk hebben jullie een gezellige dag en een goede afsluiting 😝Ik heb de 16e afspraak bij de gynaecoloog, mijn schoonmoeder werkt in dat ziekenhuis en houdt voor je in de gaten of er een plekje eerder is.
    Wil zo snel mogelijk weten of het weggehaald moet worden en wat voor invloed het heeft op een evt innesteling. Bovendien veroorzaakt deze poliep ook een heftige menstruatie dus dat ben ik ook liever kwijt dan rijk.
    Man en ik zijn beide snot verkouden maar ja zit net voor m'n ei dus toch ff aan de klus😀 romantisch met neusspray en dampo hihihi


    Fijne avond allemaal!!
     
  8. sadieraven

    sadieraven Fanatiek lid

    2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Bij mijn 1ste was ik ongepland zwanger en was er dus niet mee bezig. Mijn cyclus lag toen ook heel erg op ze kont steeds en was heel erg onregelmatig.. Ik heb toen een test gehaald omdat ik krampen had maar dit niet mijn 'gewone' menstruatie krampen waren. En tadaa mijn 1ste dochter!!

    2de keer was ik 4 dagen over tijd en had nergens last, zelfs na 4 dagen een heel licht streepje maar was het wel (helaas afgebroken)

    Nu ben ik opnieuw aan het afwachten, mijn nod is de 18e maar begon gisteren met misselijkheid, krampen en pijnlijke borsten. De kramp verschoof ook gisterenmiddag naar rechtsonder en is afentoe nog aan het zeuren..
     
  9. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sadieraven, spannend, afwachten maar!

    Ik heb de afgelopen cyclussen altijd mijn eisprong op dag 14/15 en test positief. Maar nu nog geen positieve test. Wel afscheiding. Deze keer een laat ei?? Is de eisprong bij jullie regelmatig?
     
  10. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Anja@ Hij zou laat of zelfs eerder kunnen zijn.
    Geen idee hoe mijn ei is nooit bij gehouden, ja in de mmm tijd wel .

    Manlief hier ziekjes geweest dus ja afwachten weinig + geen tijd , er voor gehad en puf.

    Een cyclus van 28 dagen kan ei ook op dag 12 springen .
    Het is een gok meis , succes weer .
     
  11. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi MarnatDank voor je reactie. Ik was er denk ik vanuit gegaan geiende regel aar van mijn cyclus dat m'n ei ook volgens "het boekje" springt.
    Wel geklust vanaf dag 9 dus dat zit wel goed. 😄
    Nu helaas ziek... Mega verkouden... M'n man ook, wij delen alles hihihi
    Het moet gewoon lente worden!!
     
  12. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Anja@ Uit gaan van je lijf nooit doen die doet wat ie wil , niet wat jij wil.
    Een ei springt niet alleen hij verspringt ook geregeld een dag.
    Kan je soms merken door je ongi ook later is.

    Tussen dag 8 tot dag 20 zit je vaak wel goed .

    Verkouden meis knuf en idd de zomer moet komen. zon zon willen we en natuurlijk roze strepen :D
     
  13. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik was gewoon verbaasd. Begin bij CD 12 met ovulatietesten en heb altijd een positieve test. Als je een paar uur na je eisprong test, is deze dan al negatief? Gelukkig hebben we altijd nog het vruchtbare slijm als symptoom.. 😃
     
  14. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Slijmprop ken ik niet nooit gehad de laatste jaren .
    Ovi nooit gebruikt .

    Een cyclus van 28 dagen springt vaak de ei ook op dag 12 soms later . Kan altijd een verschil in zitten of hij springt pressies op dag 14 .
    Als je ovi gebruikt mis slim om van af dag 6/7 al testen.

    Je lijf verandert ook elke keer meis hou daar rekening mee .
    Hormoon huizing blijft niet het zelfde + je word ouder.

    Raad je aan gewoon lekker van elkaar genieten en ovi mis eens niet doen.
     
  15. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het meiden?
     
  16. DV828

    DV828 Actief lid

    15 nov 2012
    231
    0
    0
    Ik zit hier rond de eisprong dus een druk klusweekend :p
     
  17. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

    Haha veel plezier! Ik kan nog 1,5 week wachten op mijn NOD..
     
  18. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

    Veel klus plezier!
    Hier man ziek geweest , van klussen weinig gekomen.
    Nu ik erg verkouden.
     
  19. Anja1977

    Anja1977 Fanatiek lid

    22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah! Beterschap en snel opknappen... Mijn man en ik hebben het vorige week gehad en ik snotter nog steeds.... Bij jullie wel zon? Hier (kust zuid Holland) geen zon te bekennen...
     
  20. Rabia84

    Rabia84 Fanatiek lid

    25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    hi ladies...ik heb een vraag: vannacht werd ik ineens wakker van een hele heftige steek/kramp dit duurde ff en was daarna ok weer weg, zou t een innesteling kunnen zijn? ik zit nu op 4dpo dus zou eigenlijk wel een beetje vroeg zijn :S maar las ook verhalen dat vrouwen op 3dpo al innesteling voelden en zwanger waren...ook dronk ik vanochtend een bakje koffie en dit smaakte me totaal niet, en vind juist deze koffie zo lekker :S maak ik mezelf gek of zou t echt kunnen??? heb nu nog steeds een zeurende pijn aan de linkerkant en trekt n beetje naar mn rug toe, ook ineens natgevoel (wat ik normaal alleen tijdens mn ei heb) wat denken jullie??
     

Deel Deze Pagina