Voor diegene die (net als ik) een heleboel rentepunten hebben bij de ING. Je kunt 500 rentepunten ‘doneren’ aan het goeie doel. Hoe meer unieke klanten dit doen hoe hoger de gift is die ING doet. Dus laten we de ING een beetje stimuleren in hun vrijgevigheid
Ter aanvulling: je kan zelf aangeven hoeveel punten je wil inzetten. Laagste aantal is 500 maar je kan ook meer gebruiken.
Ja klopt, maar dat levert geen hogere donatie op van de ING, dus vond dat zelf redelijk zinloos. De ING kijkt voor de hoogte van de donatie alleen naar het aantal unieke klanten. Meer punten inzetten is alleen zinvol als je perse wil dat het ene goeie doel meer krijgt dan een ander goed doel. Ik vond dat zelf een beetje een onsympathiek karakter hebben van de actie. Dus niet het benoemen waardig
leuk, gelijk maar even gestemd - hoewel ik even moest zoeken hoe ik werd even in verwarring gebracht door de voucher die je kreeg, maar daar hoef je dus niets mee te doen.
Wat leuk, kan ik eindelijk iets met die dingen doen. Hebben ze vaker dit soort actie's? Kom normaal echt nooit op die rentepunten site.
Ja die zag ik ook toen ik inlogde. Naast een donatie gelijk maar een gokje gewaagd. Kon het niet laten en heb nog zo verschrikkelijk veel punten staan... Maar als het er vaker een donatieactie is kan ik die punten nog eens nuttig kwijt.
Ja inderdaad. Weet niet hoe het bij jullie is, maar ik zie eigenlijk vrij weinig dat ik kan gebruiken van die punten. Of het zijn kortingen mwoah niet echt kortingen voor mijn idee