Hoi, herkent iemand dit, we hadden eerst een veelvraatje, at alles wat haar voorgezet werd, maar nu laat ze wat voeding staan, de ene dag wil ze haar groente niet, de andere dag haar bambix niet, en nu laat ze ook wat melk staan, niet veel dus niet zorgwekkend maar herkent iemand dit? ze heeft dinsdag net koorts gehad, dus misschien heeft het daar iets mee te maken, of zou ze te veel voeding krijgen dat ze gewoon geen trek heeft? Of misschien doorkomende tandjes? Haar schema is als volgt: 7.15 fles 10.15 fruit 12.00 fles 14.30 beetje bambix 17.00 groente met toetje 19.00 fles overvoed ik mijn kind? Henriette
hoi hoi ik denk dat ze op een gegeven moment een beetje uitgekeken raken op de voedingen ,hier gaat t ook niet zo lekker ,nu heeft bryan wel een infectie aan zijn keel gehad , maar het is nog niet helemaal perfect , overvoeden , nee zou ik niet willen zeggen , mijn schema 7.00 fles 11.00 fruit 15.00 fles 17.30 groente 19.00 fles dus in grote lijnen het zelfde , ik zit alleen op 3 flessen en jij nog op 4 , als je kindje daar nog behoefte aan heeft dan kan dat !
ik zit ook op drie flessen hoor, dat beetje bambix krijgt ze uit een bordje en is eigenlijk heel weinig wat ze krijgt, 2 lepels. ik denk ook dat het wat minder eten komt omdat ze ziek is volgens mij heeft ze de zesde ziekte tenminste alle symptomen wijzen er op. De flessen drinkt ze goed leeg. henriette