Indrooglijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Abi121, 11 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abi121

Abi121 Nieuw lid

11 sep 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

Op 3/4 september had ik mijn ovulatie. Op de 1e heb ik onbeschermde seks gehad. Normaal gezien pak ik de pil, maar ik ben deze een paar dagen vergeten te nemen door stress en etc.. ik weet zeker dat ik mijn ovulatie had gevoeld aangezien ik last had van buikpijn en witte afscheiding. Sinds 5 dagen heb ik enorme steken in mijn lies aan de linkerkant. Ook ben ik erg misselijk en moet ik veel plassen (kan door de stress zijn) mijn ene kat is ook veel aanhankelijker, maar mijn vriend denkt ook dat ik wel eens zwanger kan zijn.. hierdoor nam ik toch een test. Ik zag niets dus ik ging ervan uit dat deze negatief was. Tot ik dus 30min later keek en deze was dus wel positief. Nu heb ik de dokter gebeld en ze zei dat dat wel eens voorkomt en ik beter eens een bloedonderzoek zou doen. Wat denken jullie? Het wondertje zou heel welkom zijn.. het is namelijk een speciaal moment voor ons deze maand..

2. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.252
    8.004
    113
    Vrouw
    Ovulatiepijn zegt niet dat op dat moment je eisprong is, daar kunnen nog wel dagen tussen zitten. Daarnaast zou je echt al positief testen als je misselijkheid door een zwangerschap zou komen....

Dus er zijn 2 scenarios; je bent te vroeg met testen omdat je eisprong later was of je bent echt niet zwanger en je symptomen komen door progesteron.

Een bloedtest lijkt me ook nog te vroeg als je eisprong pas na 4 september was (wat ik denk). Ik zou dus nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.447
    15.404
    113
    Nabij Utrecht
    Witte afscheiding is niet vruchtbaarslijm. Dat is juist helder en rekbaar als rauw eiwit.
    Ik vermoed daarom dat jouw eisprong niet was toen je hem verwachtte.

Ik snap ook je hele pilgebruik niet.
    Je bent dus na de stopweek niet meer met de pil begonnen?
    Want van een paar dagen de pil vergeten komt er niet direct een eisprong... dat duurt dan gemiddeld nog een dag of 14.

Ik zeg voor nu niet zwanger.
    Ps als je nu misselijk bent door een zwangerschap zou je duidelijk positief hebben getest binnen afleestijd.

4. Abi121

Abi121 Nieuw lid

11 sep 2024
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel voor de reactie! Ik ben in het verleden zwanger geweest. Had toen totaal geen symptomen. En nu wel. Helaas zijn we dit kindje vroeg verloren. Misschien is het inderdaad heel vroeg om mijn bloed te testen maar de dokter wou dit. Ook aangezien mijn vorige menstruaties nooit goed doorkwamen en altijd bruin en zwart bloed waren. Ik hoop er stiekem wel op, maar de kans is misschien inderdaad klein.. geen idee

Deel Deze Pagina