Ikea Tundra laminaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Maan14, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Heeft er iemand ervaring met ikea tundra laminaat?

In ons oude huis lag het op de boven verdieping. Toen was het prima laminaat. Maar als het op internet goed begrijp is het een tijdje geleden veranderd.

2. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Wij hebben het sinds 6 jaar op de bovenverdieping en ik ben er erg tevreden mee. Ik weet niet of het onlangs veranderd is...

Maan14 vindt dit leuk.
  3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hadden in vorige huis op de bovenverdieping en in de keuken. Prima vloer! Vondt de kwaliteit zelfs beter dan de dure kantoorvloer(Intensief gebruik) van carpetright met 20 jaar garantie die in de woonkamer lag.

Maan14 vindt dit leuk.
  4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij hadden t in ons vorige huis, hier in dit huis, bij mijn ouders in beide huizen waar we gewoond hebben. Prima ervaring mee! Kwalitatief heel goede laminaat. Kan t alleen maar aanraden.

Maan14 vindt dit leuk.
  5. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Ik heb het in mijn slaapkamer liggen (nu een jaar of 3) en vind het echt goed laminaat. Je krijgt echt wel kwaliteit voor dat geld.

Maan14 vindt dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Denk dat het inderdaad de ikea tundra vloer gaat worden. Het is bedoeld voor de slaapkamers straks.

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Mijn ouders hebben het paar maanden geleden gekocht, het is van slechtere kwaliteit dan vroeger. Ze hebben het omgeruild voor nieuwe partij die was ook prut.

Maan14 vindt dit leuk.
  8. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wij hadden het 3 jaar terug, toen perfect.

We hebben het nu weer in het nieuwe huis, en nu is de kwaliteit veel slechter.

Maan14 vindt dit leuk.
  9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als het eenmaal ligt is het prima maar de hoekjes breken idd snel af. Ik had de pakken met post laten bezorgen en alle hoeken lagen er af.
    Dat heeft ikea wel netje opgelost door de kapotte planken te vervangen.

Verder legt het erg makkelijk.

Ik heb in de woonkamer nog het oude slatten laminaat liggen en dat ligt er nu 8 jaar en ziet er nog steeds netjes uit. Wel wat deukjes maar wat wil je als zoon ineens besluit om er met een hamer op te gaan slaan ;)

Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina